Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت:  شناسایی و اولویت بندی مشکلات، طرح‌ها و تخصیص بودجه به آن‌ها از مهمترین اهداف سفر به شهرستان‌ها است.

به گفته او در حال حاضر با مسائل مختلفی در حوزه اقتصاد مواجه هستیم و تلاش دولت بر این است که از طریق نظارت بر بازار و سیاست‌های معیشتی، تاب‌آوری در برابر مشکلات اقتصادی را بالا ببرد تا شاهد کاهش سطح تورم و قیمت‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: دولت در شش ماهه دوم سال گذشته در مهار تورم نقطه به نقطه موفق عمل کرده است.

خاندوزی معتقد است تحریم‌های بین المللی و جنگ منطقه اوراسیا تلاطم قیمتی و سهمیه بندی کالا‌های اساسی در کشورمان و کشور‌های منطقه را به دنبال داشت.

او این را هم گفت که در حوزه اقتصاد مالیاتی با هدف حرکت به سمت ثبات و آرامش اقتصادی کشور، بدون اجازه گرفتن از وزارتخانه تصمیم گیری می‌شود.

وزیر اقتصاد و امور دارایی در بدو ورود به شهرستان گلپایگان درگلزار شهدای روستای وانشان این شهرستان حضور یافت و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از شرکت رول محور سامان گلپایگان تولید کننده بلبرینگ هم دیدن کرد.

بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های صنعتی، مصلای نیمه کاره گلپایگان و دیدار مردمی از دیگر برنامه‌های سفر وزیر امور اقتصاد و دارایی به گلپایگان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر اقتصاد شهرستان گلپایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان

دریافت 30 MB کد خبر 6090437

دیگر خبرها

  • املاک مازاد دستگاه‌ها باید شناسایی و معرفی شوند
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • مالکیت فکری ستون اصلی «اقتصاد دانش بنیان»
  • در حوزه مالکیت فکری بسیار عقب هستیم
  • وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • کشمکش وزارت‌های دارایی و دفاع آلمان بر سر افزایش بودجه نظامی