Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:31:44 GMT

آغاز پخش فصل دوم سریال «وضعیت زرد» از شبکه دو سیما

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۱۰۶۳

آغاز پخش فصل دوم سریال «وضعیت زرد» از شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از پایان پخش خلاصه فصل اول وضعیت زرد، از شنبه بینندگان شبکه دو سیما از شنبه تا پنجشنبه شاهد پخش فصل دوم این سریال به تهیه‌کنندگی مسعود ملکی مشهور و کارگردانی مجید رستگار خواهند بود.

در فصل اول «وضعیت زرد» شاهد داستانی بودیم که محوریت آن اخراج یک مهندس طراح سانتریفیوژی از سازمان انرژی اتمی بود و داستانک‌های دیگر حول محور این قصه می‌گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیان موضوعاتی با درون‌مایه اجتماعی، اقتصادی و مجازی با زبان طنز نیز در بطن داستان‌های این سریال قرار دارد.

خط داستانی این سریال، دارای رگه‌های سیاسی است و خط قصه و شخصیت‌های آن شامل شش کاراکتر محوری است که هرکدام از شخصیت‌ها، داستان و رگه‌هایی مخصوص به خود دارند.

مهران رجبی، مریم سعادت، زین‌العابدین تقی‌پور، بهار داورزنی، حسام خلیل‌نژاد، آرش ماهان‌کیا و مهدی رضایی بازیگران اصلی این سریال هستند.

پیشتر ملکی تهیه‌کننده فصل دوم این سریال به پر بودن کنداکتور شبکه سه به عنوان دلیل جابجایی پخش "وضعیت زرد" اشاره کرده بود.

فصل دوم «وضعیت زرد» از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۱:۳۰ پخش شده و روز بعد در ساعات ۹:۴۰صبح، ۱۶:۲۰ و ۱:۳۰ بامداد بازپخش خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وضعیت زرد شبکه دو وضعیت زرد فصل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۱۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک

مستند «مسئله حجاب» امشب همزمان با سالگرد شهادت استاد مطهری روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مستند «مسئله حجاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا آزادخاطر همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری، امشب ساعت 18:45 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند محصول مشترک موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما است که تلاش دارد ضمن بازخوانی دیدگاه‌های شهید مطهری نسبت به مقوله حجاب، نسبت آن با چالش‌های امروز جامعه ایرانی را نیز به تصویر بکشد.

ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم

مستند «مسئله حجاب» روایتگر چالش‌های مرتبط بــا نقش زنان در جامعه ایرانی طی دهه‌های گذشـته است.

استاد شهید مرتضی مطهری از اسلام‌شناسان و متفکران برجسته شیعه بود که در شامگاه روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1358 پس از پایان جلسه درس، در خیابان امین‌الدوله هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان طرفه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «مصلحت» و «استشهادی برای خدا» سینمایی‌های سیما در تعطیلات پایان هفته
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • واکنش جبلی به جلوگیری از پخش سریال «حشاشین»
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون