Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: تولید ایمن و پایدار پیش درآمد فعالیت بنگاه‌های اقتصاد نفتی همانند مناطق نفت‌خیز جنوب و پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد تقی‌زاده در نشست مشترک با مدیرعامل پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس اظهار کرد: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی و بزرگترین شرکت تولیدی کشور است که صیانت از تولیدات آن وظیفه‌ای همگانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر افزایش تعامل و هماهنگی در اجرای پروژه‌های جمع‌آوری گازهای مشعل تصریح کرد: تولید ایمن و پایدار پیش درآمد فعالیت بنگاه‌های اقتصاد نفتی همانند مناطق نفت‌خیز جنوب و پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس است.

سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری به نقش زنجیره تولید در اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: در صنعت نفت و گاز همه ما یک زنجیره در جهت رشد اقتصادی کشور هستیم که در این زنجیره همه ذی‌نفعان می‌بایست منتفع شوند.

وی در این نشست همچنین بر ایجاد تعامل و انتقال تجارب مرتبط با فعالیت‌های عملیاتی تأکید کرد.

محمود امین‌نژاد، مدیرعامل پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس هم در این نشست با تشریح اقدام‌های پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس گفت: این پالایشگاه ۲۷ پروژه جمع آوری گازهای مشعل در چهار استان را در دستور کار  دارد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های این پالایشگاه بیان کرد: این مجموعه به‌عنوان سرمایه‌گذار و مجری پروژه‌های دریافت و جمع‌آوری گازهای مشعل عزم جدی دارد تا پایان امسال، پروژه‌های بازگردانی گاز مایع «۱۰۰۰ » و گاز مایع ۹۰۰ و پیش تراکم گازمایع ۱۰۰۰ را به سرانجام برساند.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس جمع آوری گازهای همراه نفت پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس نفت و گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۱۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام استقلال رسما تغییر کرد: «استقلالِ خلیج فارس»

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال به تیم «استقلال خلیج فارس» خبر داد.

علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی تصریح کرد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءلله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • رسمی؛ نام استقلال تغییر کرد | «خلیج فارس» مقابل اسم آبی ها
  • نام استقلال رسما تغییر کرد: «استقلالِ خلیج فارس»
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شد
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس