Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعالان بازار ارز در آخرین روز هفته در حالی شاهد افت نرخ ارز در بازار بودند که بهای دلار آمریکا در تابلوی صرافی ملی، تقریبا ثبات بود.

به گزارش تابناک اقتصادی، بر این اساس در معاملات امروز (پنجشنبه 26 خردادماه 1401) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ 27166 تومان از مردم خریداری و در مقابل به قیمت 27439 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود که نسبت به روز کاری قبل، 13 تومان افزایش نرخ دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امروز هر اسکناس یورو در این صرافی‌ها به قیمت 28442 تومان از مردم خریداری و در مقابل، با 10 تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به نرخ 28727 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود.

افت دلار در سایر صرافی ها

رشد 13 تومانی دلار صرافی ملی در حالی است که به گفته ‌کامران سلطانی زاده دبیرکل کانون صرافان ایران قیمت توافقی دلار در صرافی‌ها امروز 30 هزار تومان، خرید‌، و 30 هزار و 300 تومان‌، فروش، بود که نشان دهنده روند کاهشی بهای ارز در بازار آزاد است.

نرخ دلار در بازار متشکل چقدر شد؟

منبع: تابناک

کلیدواژه: متروپل آبادان صندوق امانات بانک حجت الله عبدالملکی قیمت دلار قیمت یورو نرخ ارز متروپل آبادان صندوق امانات بانک حجت الله عبدالملکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۱۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ پنجشنبه ۶ اردیبهشت

امتداد - هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در معاملات امروز (پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به ۴۷ هزار و ۶۰ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۳ هزار و ۹۴۰ تومان رسیده است.

از سوی دیگر اسکناس درهم امارات ۱۱هزار و ۹۹۱ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۹۶ تومان است.

برای مشاهده نرخ رسمی ارز و طلا به سایت مرکز مبادله ایران به نشانی www.ice.ir مراجعه کنید.

 


 

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سرپیچی سکه از طلا
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • محدوده حساس برای قیمت دلار؛ در کف بازار ارز و طلا چه خبر است؟
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • قیمت لیفان در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳