Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام جواد نیک بین در جلسه علنی چهارشنبه مجلس و در جریان رسیدگی به طرح توسعه و مانع‌زدایی از صنعت برق کشور در تذکری خاطرنشان کرد: این روزها که ما نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه مراجعه می کنیم از مردم ناسزا ،نقد و نکاتی قابل تامل می شنویم.

وی با بیان اینکه «۱۰ خرداد تا ۲۰ مرداد هر سال زمان طلایی کشاورزان است»، اظهار کرد: در روزهایی که زمان طلایی کشاورزان است و کشاورز فقط در این مدت می تواند محصول خود را به بازار برساند و بدهی زمین هایش را انجام دهد، وزارت نیرو یک تصمیم غلط گرفته است؛ زمانی که کشاورز برای جابجایی یا کف شکنی یا تمدید پروانه چاه مراجعه می‌کند، قدرت دیماند آنها را کاهش می‌دهند و وقتی این قدرت کم شود، بابت اضافه دیماند، هزینه زیادی بر کشاورز تحمیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!








بیشتر بخوانید :

انتقاد تند نماینده مجلس از وزیر صمت / سه وزیر دیگر «پاستور» ، زیر ذره بین «بهارستان» رئیس فراکسیون روحانیت مجلس : بانک ملی ، نگهبان نداشته که صندوق امانات را بردند؟ / دزدها پنج‌شنبه وارد بانک شدند و مسئولین مربوطه دوشنبه فهمیدند؟

این نماینده مجلس همچنین با بیان اینکه «همه دولت‌ها به لطف خدا جراح شدند و جراحی می‌کنند» تاکید کرد: اگر موضوع کاهش دیماند ادامه پیدا کند، کشاورزان که این روزها صنعت غذایی کشور در دست آنهاست با خاک یکسان می‌شوند و این موضوع باعث ایجاد نارضایتی آنها می‌شود؛ لذا خواهش می کنم در ۶۰ روزه فرصت طلایی کشاورزان که در گذشته هفته‌ای ۴ ساعت با قطع برق مواجه بودند اما اخیراً قطعی برق آنها به هفته‌ای دو مرتبه و هر مرتبه نیز بیش از ۷ ساعت رسیده است مورد رسیدگی قرار بگیرد چراکه این موضوع باعث افزایش نارضایتی ها می‌شود. گرچه دولت آقای رئیسی در حال حمایت از محرومان است اما تقاضا دارم که به وزارت نیرو در این زمینه تذکر داده شود.

۲۱۲۲۰

کد خبر 1642056

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس یازدهم دولت سیزدهم گرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ نتیجه انتخابات ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی در سمیرم و لنجان با رقابت تنگاتنگ نامزد‌ها به دور دوم کشیده شد.


در حوزه انتخابیه سمیرم، سید محمد موسوی و رحیم کریمی و در حوزه انتخابیه لنجان نیز حسین رجایی و اکبر پولادی برای راهیابی به مجلس در دور دوم به رقابت خواهند پرداخت.


مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها در حوزه‌هایی که نتیجه به دور دوم موکول شده (از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۰) خواهد بود.


دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت بطور همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • ۹ روز مانده به انتخابات ۲۱ اردیبهشت
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر