Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، گالری‌های خانه هنرمندان ایران از ۲۷ خرداد میزبان دو نمایشگاه تجسمی می‌شوند.

نمایشگاه عکس فاطمه خواجه‌نوری با عنوان «ملال فقدان» در گالری محیطی باغ هنر خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

عکس‌های «ملال فقدان» برگرفته از تجربه شخصی عکاس است، این عکس‌ها روایت‌گر از دست دادن انسان‌ها و باقی ماندن نشانه‌های آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه که شامل ۲۰ عکس است، از ۲۷ خرداد تا ۲۷ تیر به مدت یک ماه در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد.

همچنین مراسم افتتاحیه «ملال فقدان» ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۷ خرداد ماه برگزار می‌شود.

به تماشای طبیعت دعوتید

همچنین نمایشگاه نقاشی هومن جعفرکرمانی با عنوان «تجربه‌های آب و رنگ» در گالری پاییز برگزار می‌شود.

این نمایشگاه شامل تابلوهایی از طبیعت و منظره به شیوه نقاشی با آبرنگ است که از ۲۷ خرداد تا ۶ تیر (به جز روزهای شنبه) از ساعت ۱۶ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان است.

افتتاحیه نمایشگاه «تجربه‌های آب و رنگ» ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۷ خرداد برگزار می‌شود.

کد خبر 5516206

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه هنرمندان ایران گالری های تهران ایران نمايشگاه عكس نمایشگاه نقاشی تئاتر ایران حوزه هنری موسیقی ایرانی فیلم کوتاه نقاشی سازمان سینمایی شبکه افق برنامه تلویزیونی هنرمندان تئاتر تماشاخانه شهرزاد فیلم سینمایی کارگردان تئاتر هنرهای تجسمی برگزار می شود ۲۷ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۱۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا در هیچ حوزه سیاسی درست عمل نکرده است

اولریکه گرو، پروفسور و کارشناس مسائل سیاسی آلمانی معتقد است اتحادیه اروپا به دلیل مشکلات داخلی، شکست نهاد‌های دولتی، فقدان بحث داخلی و فقدان هویت مشترک در آستانه فروپاشی است. 

به گفته این کارشناس اتحادیه اروپا پاسخی به این معضلات ندارد و حتی به آن فکر هم نمی‌کند، علاوه بر این، وضعیت با شکل گیری یک نظم جهانی چند قطبی تشدید می‌شود. 

این متخصص آلمانی نگران وضعیت فعلی و این واقعیت است که اروپا قادر به ارائه برنامه مثبت همکاری با آفریقا نیست و خود را از روسیه و چین منزوی می‌کند. گرو اشاره می‌کند که اروپایی‌ها بیشتر و بیشتر «احساس می‌کنند که اروپا از جانب ایالات متحده اداره می‌شود»، و برای همین احساس درماندگی دارند.

گرو گفت: اتحادیه اروپا دیگر برای شهروندان رضایت بخش نیست. خشم شهروندان در حال افزایش است، احساسات علیه اتحادیه اروپا بسیار زیاد است. رسوایی واکسن فایزر، خانم فون در لاین و - بله هر چیزی! موضع اتحادیه اروپا در قبال اسرائیل و غزه... یعنی حتی توافق آتش بس هم نداریم! و خیلی چیز‌های دیگر. خیلی چیز‌ها در هاله‌ای از ابهام هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • فقر و فقدان قدرت خرید اخلاق اجتماعی را مخدوش می‌کند
  • خودداری از مصرف خودسرانه هرگونه قارچ خود رو در طبیعت
  • تجربه حضور «رویاباف و قاضی» در کانادا/ ماجرای خانم قاضی چیست؟
  • خانه سهراب سپهری؛ شاعری از جنس طبیعت + فیلم
  • گربۀ محله مهم است
  • اتحادیه اروپا در هیچ حوزه سیاسی درست عمل نکرده است
  • اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۷/ اکسپو در «خانه امن»
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر