Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک آژانس توریستی پیشنهاد سفر عجیبی به مشتریان خود داده و از آنها می‌خواهد پول گردش در مثلث برمودا را بپردازند، اما در صورتی که در آنجا ناپدید شدند، متعهد به بازگشت تمامی پول آنها خواهد شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، شرکت آمریکایی «Ancient Mysteries Cruise» به مشتریان خود پیشنهاد کرد، سفر سیاحتی به مثلث برمودا داشته باشند و در صورت دچار شدن به سرنوشت بسیاری از کشتی‌ها و هواپیماهایی که از این نقطه گذشته‌اند، آمادگی دارد تمام هزینه پرداختی آنها را بازپس دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثلث برمودا در اقیانوس اطلس واقع است و بسیاری بر این باورند که صدها هواپیما و کشتی از ملیت‌های مختلف و حجم‌های متفاوت به طرز شگفت‌آوری در آن نقطه ناپدید شده‌اند.

شرکت آمریکایی در آگهی خود اعلام کرد: جای نگرانی نیست، کسی در سفر به مثلث برمودا ناپدید نخواهد شد، از این رو ما متعهد می‌شویم که صد درصد هزینه پرداختی را در صورتی که کشتی حامل شما ناپدید شود به شما بازگردانیم.

شرکت مذکور در آگهی خود به مشتریانش پیشنهاد یک سفر خاطره‌انگیز داده که با کشتی تفریحیِ کف شیشه‌ای انجام می‌شود و تا عمق اقیانوس هم در آن قابل مشاهده است، همچنین قرار است کارشناسانی به پرسش‌های مربوط به مثلث برمودا پاسخ دهند و داستان‌های مربوط به آن را بازگو کنند.

این سفر ماجراجویانه علاوه بر خطرات ناپدید شدن ۱۴۵۰ پوند هم برای هر ماجراجو هزینه خواهد داشت.

تماشاخانه ببینید| ماجرای طلاق گرفتن یک روحانی که در تلویزیون پخش شد ببینید| یکی از عجایب علم؛ قارچ‌های جنگلی که در شب فانوس دریایی می‌شوند فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مثلث برمودا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند

خوزستانی ها معمولا در فوتبال ملی سرآمد هستند اما کمتر پیش آمده که آن ها در ورزش های دیگر سرآمد باشند. در سالیان اخیر، خوزستان به مهد درخشش و اوجگیری کشتی گیران فرنگی تبدیل شده است و ستاره های زیادی از این استان، قهرمان آسیا و حتی جهان شده اند.

به گزارش طرفداری، وجود امین میرزازاده امیدوارمان می کند که برای اولین بار در المپیک، یک مدال طلای خوزستانی داشته باشیم.

قبلا در المپیک، شهرهای تهران، مشهد، ساری، کرمانشاه، شیراز، شهر ری و... قهرمانی در المپیک را تجربه کرده اند. سجاد گنج زاده، جواد فروغی، محمدرضا گرایی، سهراب مرادی، کیانوش رستمی، حسن یزدانی و... آخرین طلایی های المپیک ایران بوده اند و امروز بیشتر از هر کس دیگری، امیرحسین زارع و امین میرزازاده در فوق سنگین کشتی آزاد و فرنگی بخت کسب مدال طلای المپیک 2024 هستند.

امین میرزازاده در مسابقات جهانی هم کار سختی در پیش داشت و سال گذشته تنها با چند مساوی و به خاطر گرفتن امتیاز آخر برنده و قهرمان جهان شد؛ چه رسد به این که امسال میشائین لوپز بزرگ کوبایی را هم در جمع مدعیان قهرمانی در المپیک پاریس می بیند. با این حال به نظر می رسد سکوی قهرمانی و برتری در المپیک به یکی از دو مرد ایرانی و کوبایی مورد اشاره یا رضا کایالپ قهرمان اهل ترکیه برسد. با این حال با تمام وجود این مدال را برای مرد دوست داشتنی کشتی کشورمان آرزو می کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • پیشنهاد اغواکننده به سرمربی تیم ملی ایران برای تبلیغ برنج!
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در شرق یمن خبر داد
  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • (عکس) محتویات عجیب یک صندوق قدیمی در کشتی غرق‌شده
  • معمای «مثلث برمودا»
  • علم چگونه معمای «مثلث برمودا» را حل کرد؟