Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی زارع پور عصر پنجشنبه در شورای اداری شهرستان خور و بیابانک افزود: در طول دولت سیزدهم تمام خدمات دولتی به صورت الکترونیکی و یکپارچه در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و در ادامه نیز خدمات بخش‌های عمومی و خصوصی نیز به این خدمات اضافه می‌شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: فیبر نوری منازل و کسب وکارهای را شروع کردیم که بیش از یک میلیون فیبر نوری درسراسر کشور برای تقویت شبکه راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زارع پور افزود: دغدغه شبانه‌روز دولت سیزدهم و رییس جمهور رفع مشکل معیشتی است و مشکلات معیشتی به دلیل وجود تورم است ولی در فروردین‌ماه تورم رو به پایین بود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: اولویت دولت سیزدهم رفع مشکلات استانی است به همین جهت رییس جمهور یک روز از برنامه‌های هفته را به بررسی مشکلات استان‌ها می‌پردازد ، دولت تا به حال ۲۵ سفر استانی انجام داده است و  برنامه دولت در سفرهای دور اول استانی به اتمام رساندن پروژه های نیمه کاره است.
وی ابراز امیدواری کرد که با همت و اتخاذ تدبیر در مناطق مختلف و تفویض اختیارات بیشتر به استان‌ها، بتوانیم بهترین تصمیم‌ ها را اتخاذ کنیم.
سرپرست فرمانداری شهرستان خور و بیابانک هم گفت: اگر بتوانیم مشکلات، گاز سراسری، آب آشامیدنی، برق، راه های ارتباطی و مخابرات را حل کنیم بسیاری از مشکلات دیگر قابل حل شدن است.
احمد رضا طحانی با بیان اینکه زیرساخت‌های ارتباطی موجود در این شهرستان با توجه به گستردگی آن جوابگو نیست، افزود: رفع مشکل تلفن‌های همراه،ثابت و اینترنت این منطقه نیاز به توجه بیشتری دارد ؛ عدم آنتن دهی تلفن همراه در اکثر نقاط شهرستان و نبود یا سرعت ضعیف اینترنت مشکلات عدیده ای برای شهروندان ایجاد کرده است.
به گفته وی رفع نقاط کور مخابرات مربوط به اپراتورهای سیار در سطح شهرها و بخش‌های شهرستان، نارسایی شبکه مخابرات ثابت و تلفن‌های همراه، پهنای باند ضعیف و کم برای اتصال دانش آموزان و دانشجویان با مراکز آموزش مجازی از دیگر مشکلات موجود است.
سرپرست فرمانداری شهرستان خور و بیابانک همچنین با اشاره به وضعیت راه‌های شهرستان گفت: شهرستان ۲۰ هزار نفری خور و بیابانک یک متر جاده دو بانده ندارد و جاده های اصلی و روستایی دو طرفه و حادثه آفرین است.
طحانی افزود: شهرستان خور و بیابانک دارای ۳۰۰ کیلومتر راه اصلی و ۴۰۰ کیلومتر راه روستایی است که همه آن دو طرفه است.
وی ادامه داد: ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و ۱۵۰ کیلومتر از راههای روستایی نیازمند بهسازی و روکش آسفالت با اعتباری به میزان ۲۰۰میلیارد تومان است.
سرپرست فرمانداری شهرستان خور و بیابانک افزود: موضوع راه و توجه به حمل ونقل جاده‌ای از مهمترین نیازهای خور و بیابانک است و با توجه به حجم بالای تردد در جاده‌های این شهرستان و نبود زیر ساخت‌های حمل‌ و نقل مناسب باید افزایش ایمنی راه‌ها را جدی گرفت.
وی گفت: مردم شهرستان خور انتظار دارند در شورای اداری استان شاهد مصوبات خوبی پیرامون اختصاص اعتبارات برای پروژه‌های زیر ساختی شهرستان محروم و کمتر توسعه یافته باشیم.

نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اتصال شهرستان کمتر توسعه یافته و کویری خور و بیابانک‌ به گاز سراسری بیش از ۴ هزار میلیارد تومان نیاز است.
الهام آزاد افزود: با وجود اینکه سه شهر خور، جندق و فرخی و روستای چاه ملک از  گاز سی آن جی برخوردار است؛ اما مطالبه جدی و به حق مردم این شهرستان اتصال خور و بیابانک‌ به گاز سراسری است.
وی گفت: برای توسعه صنعت و راه اندازی کارخانجات و کارگاه های تولیدی که به سوخت گاز نیاز دارند، روش سی ان جی جوابگو نیست و باید به گاز سراسری متصل باشد.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در ایام پیک مصرف و فصل سرد سال همین روش سی ان جی در بخش خانگی دچار مشکل و قطعی هستیم.
رفع مشکلات مرتبط با حوزه آب، برق، گاز و اتصال به منابع پایدار به‌عنوان مهمترین و اصلی‌ ترین خواسته مردم خور و بیابانک در سفر رییس‌جمهور مطرح است.
الهام آزاد افزود: در کنار بسیاری از مشکلات، دغدغه مندی ها به ویژه ارتقای سطح بهداشت و درمان، توسعه راه‌ها و اتمام طرح‌های نیمه تمام، پایداری منابع برای توسعه زیر ساخت ها مطالبه به حق مردم این شهرستان است.
وی گفت: شهرستان خور و بیابانک جزء ۳۱ شهرستان محروم و کمتر توسعه یافته کشور است و از کمبود امکانات‌ بسیاری رنج می‌برد و این شهرستان هنوز از آب،گاز و برق پایدار بهره مند نشده است.
جاده‌های شهرستان خور و بیابانک در شرق استان اصفهان وضعیت مناسبی ندارد و علاوه بر فرسوده بودن حادثه آفرین نیز هست.
وی ادامه داد: شهرستان خور و بیابانک حتی یک کیلومتر جاده ۲ بانده ندارد و دو طرفه بودن آن حادثه آفرین است و تصادفات رخ به رخ و واژگونی های فراوان در این محورها عامل مرگ و میر در حوادث جاده ای به شمار می رود.
به گزارش ایرنا در بدو ورود وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،استقبال رسمی توسط  سرپرست فرمانداری،امام جمعه این شهرستان و مسئولان محلی صورت گرفت و از بیمارستان آفتاب هشتم بازدید به عمل آمد.
نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور بلافاصله به گلستان شهدا رفت و به مقام شهدا ادای احترام کرد.
وی ضمن دیدار با خانواده شهید حسین رفیع، از جاده های اصلی و روستایی، بازدید کرد و علاوه بر بررسی نقاط کور مخابراتی دیدار چهره به چهره با اقشار مختلف داشت و جلسه شورای اداری شرکت کرد.
آیت‌الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور و اعضای هیات دولت در بیست و پنجمین سفر استانی خود، صبح امروز پنجشنبه وارد اصفهان شدند.
 

برچسب‌ها خور و بیابانک ایرنا اصفهان پروندهٔ خبری بیست و پنجمین سفر استانی رییس جمهور و حضور در دیار نصف جهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خور و بیابانک ایرنا اصفهان خور و بیابانک ایرنا اصفهان شهرستان خور و بیابانک سرپرست فرمانداری وزیر ارتباطات دولت سیزدهم گاز سراسری رییس جمهور راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دولت مردمی ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در بخش دولتی ایجاد شده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین‌اللهی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه حضور در جمع مردم در مسجد امام هادی(ع) شهرک ولی‌عصر(عج) تهران از برنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای گسترش مراکز دندانپزشکی دولتی خبر داد و اظهار کرد: در دولت مردمی تاکنون 67 مرکز جدید دندانپزشکی در بخش دولتی در کشور ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تلاش ما فعالیت مراکز دندانپزشکی دولتی به صورت دو یا سه نوبته در طول شبانه روز است، گفت: یکی از راه‌های تقویت خدمات دندانپزشکی، افزایش تعداد مراکز و ساعات کاری آن‌ها در بخش دولتی است و حتی به دنبال برون سپاری خدمات دندانپزشکی هستیم تا دندانپزشکان بتوانند با استفاده از امکانات بخش دولتی، خدمات مورد نیاز را با تعرفه دولتی به مردم ارائه کنند.

وی حضور در بین مردم و دیدار چهره به چهره با آنها را از برنامه‌های وزارت بهداشت در دولت مردمی عنوان کرد و گفت: در سفرهای استانی رییس جمهور، میز ارتباطات مردمی وزارت بهداشت برای رسیدگی به مشکلات مردم برپا شده و باعث آشنایی با مشکلات مردم و اتخاذ تصمیماتی برای مقابله با کاستی ها می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عمده مشکل مردم در این منطقه از تهران را مربوط به بیمه اتباع بیگانه فاقد شناسه و دسترسی به برخی داروهای خاص دانست و گفت: در این منطقه داروخانه‌های زیادی فعال هستند اما نیاز است که خدمات دارویی تقویت و داروخانه‌های مرجع همانند 13 آبان از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران، راه اندازی شود. البته برخی از مشکلات مردم این منطقه مربوط به سایر دستگاه های اجرایی است که به آنها منعکس می‌شود. 

جذب 26 هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت

عین‌اللهی همچنین درخصوص دسترسی به برخی داروهای بیماران خاص گفت: داروها دو دسته‌اند؛ برخی از آن‌ها جنبه درمانی و برخی دیگر جنبه نگهداری دارند. متأسفانه برخی بیماری‌های ژنتیکی، دارو و درمان موثری ندارند و داروهای آنها بیشتر جنبه نگهداری دارند. خوشبختانه شرکت‌های دانش بنیان داروهای مشابه خارجی را با کیفیت بالا تولید می‌کنند؛ اما برخی بیماران به استفاده از داروهای خارجی اصرار دارند که این موضوع، تخصصی و نیازمند نظرات پزشکان متخصص است اما آنچه مسلم است، نه تنها در کشور بلکه در بسیاری از کشورهای منطقه، تقاضا برای داروهای تولید شده در شرکت‌های دانش بنیان ایرانی وجود دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند