Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@18:08:19 GMT

وقوع حریق در فروشگاهی در پردیسان/حریق تحت کنترل است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۱۵۳۴

وقوع حریق در فروشگاهی در پردیسان/حریق تحت کنترل است

ایسنا/قم فروشگاه جانبازان شعبه پردیسان لحظاتی قبل دچار آتش سوزی شد.

حمید کریمی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، با اشاره به وقوع آتش سوزی در فروشگاه جانبازان شعبه پردیسان اظهار داشت: بلافاصله بعداز اعلام حریق، ۷ خودروی عملیاتی و یک دستگاه خودروی آب رسان به محل حادثه اعزام شده است.
وی با بیان اینکه راس ساعت ۱۸ و ۲۳ دقیقه این آتش سوزی به مرکز عملیات آتش نشانی گزارش شد، ابراز کرد: در کمتر از دو دقیقه خودروهای عملیاتی از پردیسان به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: با توجه به گستردگی حریق و وجود آتش در داخل فروشگاه نیروهای کمکی به محل اعزام شدند.
وی با تاکید حریق هم اکنون تحت کنترل بوده و عوامل در حال تخلیه دود از فروشگاه هستند، اضافه کرد: عوامل شرکت برق نیز در محل حادثه حضور و جریان برق قطع شده است.
کریمی با اشاره به اینکه تا این لحظه این حادثه مصدومی نداشته است ، اظهار کرد: مسیولان سازمان آتش نشانی، عوامل انتظامی، اورژانس و مدیریت بحران شهرداری در محل حادثه حضور دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه قم آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۱۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: جسد یکی از غرق‌شدگان رودخانه نازلوچای در محدوده روستای تپیک بخش نازلو ارومیه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، عصر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ حسین سرباز رشید رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از حادثه غرق شدگی برای دو نفر در رودخانه نازلوچای خبر داد و اعلام کرد که امدادگران ایستگاه شش آتش نشانی و تیم غواصی سازمان به محل حادثه اعزام شده و جست‌وجو برای یافتن این افراد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این حادثه در حوالی روستای تپیک بخش نازلو ارومیه رخ داده و تاکنون جسد یکی از جان باختگان این حادثه کشف و هویت وی در رسانه‌های محلی نوار مرزی شهرستان ارومیه " الف ح" اهل یکی از روستاهای بخش سرو اعلام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: با توجه به تاریکی هوا و توقف فعالیت نیروهای امدادی، جست‌وجو برای یافتن جسد دیگر فرد غرق شده این حادثه به صبح فردا موکول شد.

کد خبر 748169

دیگر خبرها

  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین