Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ششمین روز از هفته جهاد کشاورزی، مراسم عطرافشانی و میثاق با شهدا با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، رئیس سازمان، جمعی از معاونان، مدیران، روسای ادارات تابعه، مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی در حسینیه سید الشهدا واقع در جوار گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

این مراسم که از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان تدارک دیده شده بود با عطرافشانی و میثاق با شهدا به ویژه سیدالشهدای مقاومت و شهدای سنگرسازبی سنگر، زیارت عاشورا و سخنرانی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمد قاسمی زاده، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با تبریک هفته جهاد کشاورزی بر تداوم راه شهدا تاکید کرد و گفت:  آیه ۶۰ سوره انفال، عمومیت دارد و مربوط به زمان خاصی نیست و اصولا انسانی که می‌خواهد مسلمان واقعی باشد، همیشه در مقابل راهش دشمنان و مزاحمت‌هایی وجود دارد.

او می گوید: امروز دشمن در تمام صحنه‌ها، دشمنی و بغض خود را برای مردم نظام اسلامی نشان داده است.

به گفته مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان برای رسیدن به فرهنگ و مدیریت جهادی، ۴ عامل و شاخص حس انقلابی، هوش انقلابی، عقل انقلابی و تعهد انقلابی مورد نیاز و تاکید است.

او گفت: انقلابی ماندن مهم تر از انقلابی بودن است و سردار شهید سلیمانی نمونه و اسوه مدیر جهادی به معنای واقعی کلمه بود.

حجت الاسلام قاسمی زاده می گوید: خود اتکایی و فرهنگ مشارکت و تعاون ۲عنصر فرهنگ و مدیریت جهادی است و فرهنگ و مدیریت جهادی، فرهنگ میدان داری ارزش‌ها است. 

به گفته او  ایثار و فداکاری و الگوگیری از دفاع مقدس، نمونه‌ای از فرهنگ جهادی است. 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: هم اکنون اصلی‌ترین و ضروری‌ترین موضوع کشور، مسئله اقتصاد می باشد و راه حل مشکلات اقتصادی در فرهنگ و مدیریت جهادی است و مدیریت جهادی باید در کشورما عملیاتی شود. 

هفته جهاد کشاورزی از ۲۱ خرداد ماه آغاز می‌شود و تا ۲۷ خرداد ماه ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی مدیریت جهادی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه فرهنگ و مدیریت جهادی هفته جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۱۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی به همت اداره جهاد کشاورزی شهرستان اهر بمناسبت گرامیداشت روز ملی گندم و نان، جشنواره پخت نان و غذا‌های نان پایه با مشارکت ۸۰ شرکت کننده از نانوایان، کشاورزان و اهالی روستا‌های این شهرستان برگزار شد.

علی نجفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر با بیان اینکه سالانه ۲۵ هزار تن گندم در این شهرستان تولید می‌شود گفت: این جشنواره باهدف معرفی نان‌های باکیفیت سنتی، صنعتی و محلی و همچنین ترغیب خانواده‌ها برای استفاده نان‌های باکیفیت برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • زنجیره ارزش پسته باید با کمک تولیدکنندگان و صادرکنندگان تکمیل شود
  • برگزاری پیاده روی مردمی همزمان با هفته سلامت در روستای برقبان
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر