Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@22:27:01 GMT

رئیسی: منطقه ما تحمل حضور نیروهای آمریکایی را ندارد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۱۸۳۳

رئیسی: منطقه ما تحمل حضور نیروهای آمریکایی را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، شامگاه پنجشنبه در جمع اقشار مختلف مردم استان اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان مهد بزرگان و فلاسفه و حکما و نامدارانی است که نه فقط برای اصفهان، بلکه برای جهان اسلام موجب فخر و مباهات هستند.

وی با اشاره به شهدای نامدار اصفهان ادامه داد: شهدا همیشه جامعه را به طرف خود می‌خوانند و دعوت به خدا و عدالت می‌کنند و نام آن‌ها را خداوند متعال رفعت بخشید؛ امروز کسانی که در مسیر پیامبر و حسین بن علی هستند، خداوند آن‌ها را نام‌آور کرده است، همانطور که عاشورا در جامعه زنده است و نمی‌میرد؛ خداوند اراده کرد عاشورا روز آغاز برای عاشورائیان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی عنوان کرد: اراده خداوند این بود که آن‌هایی که خونشان متصل به ثارالله است، بقایشان تضمین شده باشد؛ امروز خون ۲۳ هزار شهید استان اصفهان و خون شهدای اسلام از دنیای اسلام جهل‌زدایی کرد و این بیداری که در بین امت اسلامی پیدا شده و می‌خواهند مسلمان زندگی کنند از برکات خون شهیدان است.

رئیس‌جمهور بیان کرد: امروز علی‌رغم خواست دشمن از همه زمان‌ها قوی‌تر هستیم و ایران اسلامی از همه زمان‌ها دستی برتر دارد و قوی‌تر است و دشمنان ما علیرغم همه پول‌هایی که خرج کردند و ساز و برگ نظامی که به کار گرفتند، از همه زمان‌ها ضعیف‌تر هستند؛ امروز دست برتر در عرصه‌های مختلف با مجاهدان است.

وی تصریح کرد: تا دیروز میزهای مذاکره و سازمان‌های آزادی‌بخش برای فلسطین تعیین تکلیف می‌کرد؛ ولی امروز ابتکار عمل در دست مجاهدان فلسطینی در میدان است؛ امروز به برکت خون شهید سلیمانی اعلام می‌کنیم منطقه ما تحمل حضور نیروهای آمریکایی را ندارد.

این خبر در حال تکمیل است . . .

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدافند روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی و ۶ «اتاکمز»آمریکایی را سرنگون کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز سه شنبه در بیانیه ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: یگان‌ غرب نیروهای روسیه مواضع سودمندتری را به دست آوردند به نحوی که ۵ ضدحمله نیروهای مسلح اوکراین دفع شد. دشمن حدود ۹۰ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص می افزاید: یگان شرق روسیه نیروهای اوکراین را در دونتسک هدف قرار دادند، تلفات اوکراین بالغ بر ۱۰۰ پرسنل نظامی بود.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می‌کند: نیروهای اوکراین در نبرد با یگان جنوب روسیه حدود ۴۴۰ پرسنل نظامی، ۲ تانک، یک خودروی زرهی و یک هویتزر ام۱۹۸ را از دست دادند.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: اما از سوی دیگر، یگان مرکز ارتش روسیه مواضع را بهبود بخشید، نیروهای اوکراین در دونتسک را هدف قرار داد و ۹ ضدحمله دفع شد. دشمن در این محور حدود ۱۴۵ نظامی را از دست داد. پدافند هوایی روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی، ۶ موشک اتاکمز آمریکایی و ۲ بمب هدایت شونده هامر ساخت فرانسه را در یک روز سرنگون کرد.

ضدحملات ارتش اوکراین که از پیش‌تر مقامات و رسانه های غربی و اوکراینی با آب‌وتاب فراوان وعده آن را داده بودند، سرانجام ۴ ژوئن (۱۴ خرداد سال ۱۴۰۲) بی‌سروصدا و بدون اعلام رسمی در محورهای مختلف آغاز شد و بنا بر گزارش‌ها، نیروهای اوکراینی نه تنها تاکنون موفق به شکست خطوط دفاعی ارتش روسیه و پیشروی چشمگیری نشدند، بلکه حجم زیادی از تجهیزات نظامی مدرن اهدایی غربی‌ها نیز در این ضدحملات نابود شده یا سالم به تصرف نیروهای ارتش روسیه درآمد.

کد خبر 6093408

دیگر خبرها

  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • پدافند روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی و ۶ «اتاکمز»آمریکایی را سرنگون کرد
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • «سندرم ویتنام» در غزه تکرار می‌شود؟
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • حضور ۲ هزار تاجر در نمایشگاه اکسپوی تهران/آزاداندیشان جهان، بیش از این تداوم جنایات در غزه را تحمل نمی‌کنند
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟