Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@05:58:25 GMT

بکام: جام جهانی زمستانی، صد در صد به نفع انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۱۸۹۷

بکام: جام جهانی زمستانی، صد در صد به نفع انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلستان، با حضور در برنامه یوتیوبی The Overlap که متعلق به هم‌تیمی سابقش در تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد، گری نویل، است  گفت برگزاری جام جهانی 2022 قطر در زمستان به نفع سه‌شیرها خواهد بود چرا که ملی‌پوشان انگلیس در میانه فصل لیگ برتر و در اوج آمادگی قدم به رقابتهای جام جهانی خواهند گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیوید بکام در یک دوره 13ساله در تیم ملی انگلیس بازی می‌کرد و در این مدت 115 بار با پیراهن سه‌شیرها به میدان رفت. بکام که از اسطوره‌های فوتبال کشورش به حساب می‌آید 17 گل ملی در کارنامه دارد. در تاریخ تیم ملی انگلیس تنها دو نفر، وین رونی و آلن شیرر، بازی‌های ملی بیشتری دارند.

بکام در سه جام جهانی، 1998، 2002، و 2006 با تیم ملی انگلیس شرکت داشت. او که هم تیم ملی انگلیس و هم جام جهانی را به خوبی می‌شناسد معتقد است در گذشته بازیکنان انگلیسی بعد از پشت سر گذاشتن فصل طولانی و دشوار لیگ برتر، با خستگی مفرط قدم به جام جهانی می‌گذاشتند.

بکام در گفتگو با شوی یوتیوبی گری نویل گفت:" من حس می‌کنم جام جهانی زمستانی برای تیم ما یک فرصت خیلی بزرگ است. ما آن موقع هرگز از بهانه خسته بودن برای ناکامی‌هایمان استفاده نکردیم ولی واقعیت این است که بعد از یک فصل دشوار و خسته‌کننده لیگ برتر که سخت‌ترین لیگ دنیا است قدم به جام جهانی می‌گذاشتیم. ما خسته بودیم و نیاز به استراحت داشتیم و زمانی نبود که بتوانیم ریکاوری کنیم".

اسطوره فوتبال انگلیس در ادامه گفت:" ولی بازیکنان ما الان زمانی وارد جام جهانی می‌شوند که در اوج آمادگی هستند. آنها پیش از شروع فصل، استراحت‌شان را کرده‌اند و در نیمه فصل وارد تورنمنت می‌شوند. هیچ دلیل و بهانه‌ای برای آنها وجود نخواهد داشت که در اوج نباشند و از نظر آمادگی جسمانی عالی نباشند و بهترین بازی را به نمایش نگذارند".

 

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دیوید بکام تیم ملی انگلیس جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غوغای هواداران فلسطین در باشگاه سلتیک انگلیس | ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، فریاد هواداران فضای باشگاه سیلتیک در بریتانیا را پر کرده است در ادامه می‌توانید این ویدئو جالب را ببینید.

منبع: همشهری

کد خبر 848326 برچسب‌ها انگلیس ویژه ورزشی اسرائیل فوتبال فلسطین ورزش

دیگر خبرها

  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • غوغای هواداران فلسطین در باشگاه سلتیک انگلیس | ویدئو
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • صلاح در لیورپول می ماند
  • صلاح در لیورپول می‌‌ماند
  • خسته هستید؟ این غذاها را بخورید
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید بخوانید
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم