Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@22:52:25 GMT

امیدوارم رئیس جمهور در جراحی اقتصادی موفق باشد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۲۱۰۶

امیدوارم رئیس جمهور در جراحی اقتصادی موفق باشد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه اصفهان استان استعدادهای واقعاً درخشان است، اظهار کرد: من از سال ۵۴ خدمت آیت الله رئیسی ارادت داشتم. او انسانی در شأن و ولایی است و خدا را شکر می‌کنم که در این دوره موفق شدیم چنین انسانی را به ریاست جمهوری اسلامی ایران انتخاب کنیم و خداوند توفیق داد که در مسیر ولایت قدم برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شاید خیلی‌ها به ظاهر ولایی باشند، اما آیت‌الله رئیسی به حق ولایت‌مدار است، گفت: ایشان همیشه در خط ولایت بوده و انقلابی و جهادی است. همیشه کارهای مهم را برعهده داشته و در هر جایی که مسئولیت کار را برعهده داشته، چه آن وقت که مسئولیت دستگاه قضایی را برعهده داشته تحول ایجاد کرد و چه در تولیت آستان قدس و چه اکنون در ریاست جمهوری تحول آفرین بوده و خوش درخشیده است.

امام جمعه اصفهان اظهار امیدواری کرد: امیدوارم رئیس جمهور در راهی که انتخاب کرده که جراحی اقتصادی است موفق باشد، چرا که دیگران در گذشته چنین جرأتی را نداشتند، اما او برای اینکه این کار مهم برای کشور انجام شود، خود را وقف این کار کرد.

 وی خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی برای رأی گیری در دوره بعدی ریاست جمهوری این حرکت را انجام نداده، بلکه شخصیت او همیشه همراه انقلاب و رهبری است.

آیت الله طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه ایمان او در خط مستقیم الهی است، گفت: ما به ایشان افتخار می‌کنیم و برای ایشان دعا می‌کنیم. اگر خود را حزب الهی می‌دانیم که ان‌شاءالله هستیم، باید دست به دست هم دهیم تا کشور در این مسیر موفق باشد.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: امام جمعه اصفهان جراحی اقتصادی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۲۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور کلمبیا: روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کنیم

رئیس جمهور کلمبیا تصمیم گرفت روابط دیپلماتیک خود را با رژیم صهیونیستی به دلیل ارتکاب «نسل کشی» در غزه قطع کند.

به گزارش ایسنا، «گوستاوو پترو» رئیس جمهور کلمبیا روز چهارشنبه در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی کارگر اعلام کرد که از فردا (پنجشنبه) روابط دیپلماتیک این کشور با رژیم صهیونیستی به طور کامل قطع خواهد شد.

گوستاوو پترو گفت این کشور در دوم ماه مه روابط خود را با «اسرائیل» به دلیل نسل‌کشی در نوار غزه قطع خواهد کرد.

وی این اظهارات را طی سخنرانی در میدان بولیوار در مرکز بوگوتا در تظاهرات بزرگداشت روز کارگر عنوان کرد.

رئیس جمهور کلمبیا پیشتر نیز گفته بود اگر مجبور شود روابط کلمبیا با اسرائیل را قطع کند، این کار را انجام خواهد داد.

خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا که از ۱۸ آوریل (۳۰ فروردین ماه) آغاز شده است، از دانشگاه کلمبیای شهر نیویورک شروع شده و به دانشگاه‌های دیگر کشورهای غربی سرایت کرد.

بنا بv گزارش رسانه‌های آمریکا، از ۱۸ آوریل گذشته (۳۰ فروردین ماه) تاکنون دست کم ۱۰۰۰ دانشجو در بیش از ۲۸ دانشگاه در ۲۱ ایالت به دلیل همبستگی با غزه بازداشت شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مطهری الگویی وارسته برای نسل جستجو‌گر عصر ماست
  • رشد اقتصادی شهرها در گرو پتانسیل کارآفرینی
  • رئیس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • مدیران موفق استان بوشهر در اجرای قوانین تشویق شوند
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • رئیس‌جمهور کلمبیا: روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کنیم
  • آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند
  • داعش مسئولیت حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در هرات را برعهده گرفت