Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@21:33:50 GMT

هم‌تیمی جوان طارمی از فصل بعد در آرسنال بازی می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۲۲۰۴

هم‌تیمی جوان طارمی از فصل بعد در آرسنال بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، فابیو ویرا، هافبک جوان 22ساله باشگاه پورتو با قراردادی 40 میلیون یورویی به آرسنال خواهد پیوست. این بازیکن 22ساله سال گذشته همراه با تیم ملی امید پرتغال در رقابتهای زیر 21سال اروپا شرکت کرد و به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت انتخاب شد.

بی‌بی‌سی گزارش داد مذاکرات آرسنال با باشگاه پورتو به نتیجه رسیده و حتی تاریخ شرکت فابیو ویرا در تست‌های پزشکی آرسنال مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویرا سومین خرید تابستان امسال آرسنال خواهد بود. پیش از این مت ترنر آمریکایی و ماریکینیوش، مهاجم جوان برزیلی توسط آرسنال جذب شده بودند.

فابیو ویرا سال گذشته یکی از بازیکنان برجسته پورتو بود. او در طول فصل در لیگ برتر پرتغال 14 پاس گل داد و نامش را به عنوان سلطان پاس گل پرتغال ثبت کرد. او سابقه 21 بار به بازو بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی امیدهای پرتغال را هم دارد.

ویرا یکی از جوانان آینده‌دار فوتبال پرتغال به حساب می‌آید و باشگاه پورتو تمایل چندانی برای واگذاری او نداشت. اما شرایط اقتصادی باعث شد پیشنهاد 40 میلیون دلاری توپچی‌ها برای پورتو جذاب‌ بشود. فابیو ویرا تمام دوران فوتبال باشگاهی خود را با پیراهن پورتو سپری کرده و تا کنون برای این تیم 10 گل به ثمر رسانده.

آرسنال با اینکه با انتقادهایی درباره عملکرد خود در پنجره نقل و انتقالات جاری مواجه است اما به نظر می‌رسد فابیو ویرا بتواند منتقدین را تا حدودی راضی کند چرا که او می‌تواند یک سرمایه‌گذاری بلندمدت جذاب برای پروژه آرسنال باشد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فابیو ویرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال

به گزارش ورزش سه، آرسنال امروز در دیداری مهم با نتیجه سه بر صفر بورنموث را شکست داد و به صدرنشینی خود ادامه داد. شاگردان میکل آرتتا با این پیروزی با 83 امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار گرفتند و اختلاف امتیاز خود را با منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی، که دو بازی کمتر از توپچی‌ها انجام داده‌‌اند به چهار امتیاز افزایش دادند.

نکته جالب اینکه آرتتا در شرایطی که برای قهرمانی می‌جنگد، یک بازیکن 14 ساله به نام مکس دومان را که دوره گذشته توجهات بسیاری را به خود جلب کرده بود، به تمرین تیم بزرگسالان فراخوانده تا برای اولین بار با ستاره‌های تیم اصلی تمرین کند.

روزنامه «سان» در گزارشی به این موضوع اشاره کرد که مکس دومان در سطح تاکتیکی، بازیکن شگفت انگیزی است و همین موضوع باعث شد تا اخیرا با وجود اینکه 14 سال سن دارد، در تیم 18 ساله‌های آرسنال حضور داشته باشد و در 5 بازی، یک گل بزند و 5 پاس گل بدهد.

دومان در پست هافبک هجومی بازی می کند اما در پست وینگر هم می‌تواند توانایی‌های خود را نشان دهد. دومان در آوریل گذشته در دیدار تیمش مقابل فولام با دادن 4 پاس گل درخشید که باعث تمجید مربی خود جک ویلشر، ستاره سابق توپچی‌ها، شد.

ویلشر در مصاحبه‌ای به مطبوعات انگلیسی گفت: «همیشه هنگام شرکت دادن یک بازیکن جوان در چنین مسابقاتی نگرانی وجود دارد، اما اگر به اندازه کافی خوب هستید، پس به اندازه کافی بزرگ هستید.»

ویلشر تاکید کرد که بازیکنی در سن دومان برای ارتقای توانایی‌های فنی، بدنی و ذهنی خود به کار زیادی نیاز دارد.

دومان که برای تیم زیر 16 سال انگلیس نیز بازی کرده است، می‌تواند در آینده‌ای نزدیک چندین رکورد را بشکند که یکی از آنها رکورد جوان‌ترین بازیکن در تاریخ لیگ برتر است که در حال حاضر در اختیار بازیکن فعلی آرسنال، ایتان انوانری (15 سال و 181 روز) قرار دارد.

میکل آرتتا مشتاق است تا به بازیکنان جوان آرسنال فرصت ادغام با تیم را بدهد و بعید نیست که این بازیکن نوجوان در آینده شانس حضور در تیم اصلی را پیدا کند.

آرتتا از زمانی که هدایت آرسنال را برعهده گرفت، گروهی از بازیکنان جوان از جمله بوکایو ساکا و امیل اسمیت را وارد تیم کرد که به مهره‌های اصلی تیمش تبدیل شده‌اند. همچنین چارلی پاتینو و اتان انوانری نیز دو جوانی هستند که به تازگی وارد تیم بزرگسالان شده‌اند.

دیگر خبرها

  • گل مهدی طارمی به چاوز از روی نقطه پنالتی (چاوز 0-3 پورتو)
  • پاس گل تماشایی مهدی طارمی به اوانیلسون مقابل چاوز (چاوز 0-2 پورتو)
  • عکس| آشتی مهدی طارمی با کونسیسائو
  • طارمی به جایگاه دلخواه برگشت
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • پورتو فریاد مهدی طارمی را قاب گرفت |‌ عکس
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • فریاد مهدی طارمی در پورتو قاب شد
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • میلان و مذاکرات ابتدایی با سرجیو کونسیسائو