Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی دوستی در نشست شورای اداری حاجی آباد که در استانداری هرمزگان برگزار شد،گفت:برای ساخت درمانگاه تامین اجتماعی حداقل سه سال زمان نیاز است به همین دلیل برای پیشرفت کار فعلا این درمانگاه در ساختمانی که از کمیته امداد اجاره شده است راه اندازی می‌شود.

او با اشاره به اینکه حوزه معدن پر اشتغال و پرکار است، گفت: کارخانه ۳۰۰ هزار تن سنگ هماتیت حاجی آباد تا چند روز آینده به بهره برداری می‌رسد و ساخت خط تولید جدید یک میلیون تنی این کارخانه نیز آغاز می‌شود که با راه اندازی آن هرمزگان در زمینه سنگ هماتیت در کشور رتبه اول را کسب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوستی با بیان اینکه شرکت‌هایی که در استان فرآوری انجام دهند مشکلات زمین، آب و برق آن‌ها برطرف می‌شود، گفت: برخی از معادن در حاجی آباد محصولات خود را بصورت خام به سراسر کشور ارسال می‌کنند به همین منظور ۵۰۰ هکتار زمین در اختیار سازمان صنعت معدن و تجارت استان قرار گرفت که با معدن داران مذاکراتی را شروع کند که محصولات در خود استان فرآوری شود.

استاندار هرمزگان گفت: همچنین ۵ طرح در حوزه راه و شهرسازی تصویت و تا دهه فجر به بهر برداری می‌رسند.

او با بیان اینکه در حوزه برق رسانی به منازل مسکونی مشکل نداریم، گفت: بیشترین مشکل در مورد زیرساخت‌های برق چاه ها، صنایع و کشاورزی است.

دوستی  گفت: پوشش اینترنت ۹ روستا که فقد اینترنت هستند تا دهه فجر به برطرف می‌شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه آب شرب مناطق فاقد آب مناسب تا دهه فجر برطرف می‌شود، گفت:پروژه‌های آب رسانی هزینه بر در حاجی آباد در حوزه‌های آبرسانی به دو دشت و گلخانه ها‌ی این منطقه است که مصوب شد صورت گیرد.

او گفت:: زیرساخت‌های طرح کاشت انجیر دیم در ۵۰۰ هکتار با کمک دولت شامل ایجاد استخر و توزیع نهال صورت می‌پذیرد.

دوستی گفت: دو سالن ورزشی و ۹ زمین چمن مصنوعی تا دهه فجر نیز در حاجی آباد به بهره برداری می‌رسد.

استاندار گفت: چهار طرح در حوزه گاز رسانی در حاجی آباد تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

او گفت: برای مطالعه زیرساخت‌های حوزه‌های معدن و گلخانه‌ها که از موارد خیلی مهم است و کمک زیادی برای راه اندازی طرح‌ها در این دو حوزه می‌کند تخصیص اعتبار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری هرمزگان شورای اداری حاجی آباد راه اندازی تا دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۲۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد سه مقطع از محورهای شریانی هرمزگان

ایسنا/هرمزگان اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان از انسداد ۳ مقطع از محورهای شریانی استان هرمزگان خبر داد.

محمد خزایی رئیس اداره مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای هرمزگان امروز پنجشنبه(۱۳ اردیبهشت ماه) اظهار داشت: محور بندرعباس- حاجی آباد به منظور اجرای عملیات احداث پل زیرگذر سرخون (محدوده تقاطع سرخون کیلومتر ۲۱ الی ۲۲) از تاریخ ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ مرداد از ساعت ۶ صبح الی ۱۸ عصر مسدود بوده و کاربران جاده ای می‌توانند از مسیر انحرافی کنارگذر تردد کنند.

محور بندرعباس - حاجی آباد محدوده تونل راهدار فداکار نیز به منظور عملیات بازسازی و مرمت تونل واقع در کیلومتر ۱۰۲ الی ۱۰۳ از تاریخ ۱ خرداد تا ۳۱ مرداد از ساعت ۶ صبح الی ۱۸ عصر این محور مسدود بوده و در این زمان تردد از لاین برگشت حاجی آباد بندرعباس (تونل ۱۷ شهریور ) به صورت دو طرفه امکان پذیر خواهد بود.

محور بستک - لار محدوده تنگ بستک به چاهبنارد کیلومتر ۰ تا ۲ از تاریخ ۲۰ اردیبهشت تا ۱۵ تیر از ساعت ۶ صبح الی ۱۸ عصر در محدوده اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از مسیر کنارگذر در مجاورت مسیر اصلی امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره برداری از کلینک داندانپزشکی و درمانگاه شهید زارعی در بندرعباس
  • کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • انسداد سه مقطع از محورهای شریانی هرمزگان
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد