Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@00:41:35 GMT

شهرخودرو: دیگر با پرسپولیس توافق نمی‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۲۲۴۶

شهرخودرو: دیگر با پرسپولیس توافق نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، از لیگ نوزدهم که شهرخودرو رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی را به مقصد پرسپولیس صادر کرد این دو باشگاه بحث‌های زیادی با یکدیگر داشته‌اند و هنوز مبلغ این رضایت‌نامه به طور کامل واریز نشده است. حال احسان حسینی، مدافع تحت قرارداد پرسپولیس که به صورت قرضی در شهرخودرو توپ زد به جدیدترین موضوع مشاجره میان این دو باشگاه تبدیل شده و شهرخودرو در بیانیه‌ای اعلام کرد دیگر با پرسپولیس توافق نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه این باشگاه آمده: "باشگاه شهر خودرو در خصوص پرونده طلب شهر خودرو از پرسپولیس بعد از کش و قوس های فراوان و‌‌ بد قولی های پرسپولیس در پرداخت تعهدات مالی ای که با شهر خودرو توافق کرده بودند، این بار پرسپولیس به بندی دیگر از این توافق پایبند نبوده و بار دیگر نشان دادند آنها مثل همیشه در انجام وظایف و تعهداتشان صادق و راسخ نیستند.

یکی از توافقاتی که بین باشگاه شهر خودرو و پرسپولیس صورت گرفته بود بدین شکل بود که رضایت نامه سید احسان حسینی بازیکن قرضی پرسپولیس که در شهر خودرو بازی میکند به این باشگاه سپرده شود و ‌‌در راستای آن مبلغی از این بدهی کسر گردد که این اتفاق هم‌ از سوی پرسپولیسی ها رخ نداد و از سوی آن ها برای این بازیکن نامه فسخ قرارداد ارسال گردیده است.

باتوجه به این موضوع و بدقولی های قبلی مدیران پرسپولیس باشگاه شهر خودرو دیگر هیچ توافقی را با پرسپولیس به رسمیت نمیشناسد و پنجره باشگاه پرسپولیس همچنان بسته خواهند ماند."

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یحیی گل محمدی سرمربی شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو ارشد جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید اسرائیل منجر به توافق نمی‌شود

عضو ارشد جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید اسرائیل منجر به توافق نمی‌شود

دیگر خبرها

  • عضو ارشد جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید اسرائیل منجر به توافق نمی‌شود
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • سهمیه سوخت خودر‌وهای بدون بیمه قطع می شود(+ عکس نامه)
  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • توافق ۲ ساله اینتر با طارمی