Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:34:33 GMT

بازگشت سادیو مانه به زمین خاکی؛ من از اینجا آمدم

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۲۲۶۲

بازگشت سادیو مانه به زمین خاکی؛ من از اینجا آمدم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه گمانه‌زنی درباره آینده باشگاهی سادیو مانه همچنان در سرخط خبرها قرار دارد، این ستاره در بازگشت به کشورش سنگال، در حال فوتبال بازی کردن در یک روستا و در زمینی پرگل و لای دیده شد. او به همراه دیگر ستاره مشهور فوتبال سنگال، الحاجی دیوف، در زمینی بازی کرد که دوران کودکی‌اش در آن فوتبال می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بامبالی، روستایی کوچک در سنگال است که سادیو مانه متولد آن بوده و دوران کودکی‌اش را در زمینهای خاکی و پر گل و لای این روستا سپری کرده. مانه این هفته به کشورش برگشت تا به همراه ستاره سابق لیورپول، الحاجی دیوف، در زمین پر گل و لای روستای بامبالی در مسابقه‌ای بین محلات شرکت کند. چند فوتبالیست دیگر سنگالی که از معروف‌ترین ستاره‌های فوتبال این کشور هستند، از جمله پاپیس سیسه، امبایه دیاگنه، و دزیره سگبه، هم برای حضور در کنار مانه در این زمین حضور داشتند.

زمین پر گل و لای روستای بامبالی. سادیو مانه به یاد دوران کودکی بازی با پای برهنه در گل و لای را تجربه کرد

سادیو مانه در یک پست اینستاگرامی نوشت:" بازگشت به ریشه‌ها با برگزاری یک مسابقه پر زرق و برق در زمین بامبالی. همه چیز از اینجا شروع شد. از برادرهایم پاپیس کیسه، امبایه دیاگنه، دزیره سگبه واقعا تشکر می‌کنم. و البته از الگوی بزرگ زندگی‌ام الحاجی دیوف مقدس".

مانه در حالی در زادگاهش مشغول بازی کردن در مسابقات محلات است که دنیای فوتبال انتظار دارد او به زودی با ترک لیورپول راهی بایرن مونیخ شود. مونیخی‌ها مشغول مذاکره با لیورپول برای قطعی کردن این انتقال هستند. پیش از این دو پیشنهاد بایرن توسط لیورپول رد شده بود و باواریا حالا قصد دارد برای سومین بار پیشنهاد جدیدی به مرسی‌ساید عرضه کند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سادیو مانه گل و لای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در خانه میزبان رئال مادرید بود اما با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد تا همه چیز به بازی برگشت موکول شود.

شاگردان توماس توخل این فرصت را داشتند که یک پیروزی شیرین و مهم را در این دیدار به دست بیاورند اما خطایی که کیم مین جائه روی بازیکن حریف در محوطه جریمه انجام داد باعث شد که وینیسیوس جونیور بتواند در فاصله هفت دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی از روی نقطه پنالتی این دیدار را به تساوی بکشاند.

در حالی که سرمربی بایرن انتقادهای تندی را از این ستاره اهل کره جنوبی مطرح کرده بود، نویر پس از پایان این دیدار به اسپورت وان گفت:«درباره اتفاقی که افتاد در رختکن صحبت کردیم. اشتباهات رخ می‌دهند و فوتبال همین است.

چنین اتفاقی به این معنا نیست که او قرار است در دیدارهای بعدی هم بد بازی کند. او امروز هم بد نبود و در بسیاری از بخش‌های بازی خیلی خوب عمل کرد. اما در بعضی از لحظات کلیدی نتوانست تصمیم درست را بگیرد که همیشه در فوتبال رخ می‌دهد.

جو ورزشگاه خیلی خوب بود و هواداران از ما حمایت کردند. این جو ما را به یاد فینال لیگ قهرمانان 2012 برابر چلسی انداخت. از همه آنها سپاسگزاریم. البته که دوست داشتیم پیروز شویم و شایسته کسب نتیجه بودیم. هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و ما منتظر بازی بعدی هستیم. خوب است که همه چیز در دست خودمان است و می‌خواهیم به فینال برسیم.»

دیگر خبرها

  • رفتار جونمردانه کریستیانو رونالدو با سادیو مانه
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • نبوغ ستاره‌ اسپانیایی در خدمت مرد یونانی!
  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)
  • گلزنی سادیو مانه از روی نقطه پنالتی در حضور کریستیانو رونالدو (النصر 2-0 الخلیج)
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • غار هارپیا ؛ اینجا زمین کاملا چین خورده است! (+عکس)