Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده پنج جایزه پیچیچی لالیگا و اسطوره سفیدهای مادرید درمورد انتقال شکست خورده صحبت می‌کند.

هوگو سانچز اسطوره دهه هشتاد رئال مادرید از دلایل نیامدن کیلیان ام باپه به رئال مادرید در این تابستان، می‌گوید.

طرفداری| به گزارش مارکا، از هوگو سانچز در مصاحبه ای اختصاصی با خبرنگاران اسپانیایی، سوالاتی درمورد شکست خوردن انتقال کیلیان ام باپه پرسیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوال: کیلیان ام باپه چه دلیلی برای نپذیرفتن پیشنهاد رئال مادرید داشت؟ آیا فکر می کرد از نظر ذهنی برای رویارویی با چالش جدیدی آماده نیست؟

سانچز گفت:

 جواب دادن به این سؤال شما خیلی سخت است. من نمیدانم ام باپه چه فکری داشته و چه در مغزش می‌گذشته. اما احساس می‌کنم او پیشنهاد رئال مادرید را رد نکرد، او به رئال مادرید «نه» نگفت. ام باپه فقط به رئال مادرید گفت که کمی منتظر من بمانید.

سانچز افزود:

ام باپه فشارهای زیادی را متحمل می‌شود. به نظر می‌رسد تماس های مختلفی با او صورت گرفت. شاید حتی اعضای خانواده‌اش، تحت فشار قرارش داده اند و در تصمیم او برای عدم انتخاب رئال مادرید تأثیر گذاشته اند. با این حال قطعاً خواسته و رؤیای ام باپه هنوز بازی برای رئال مادرید است. ام باپه خودش گفته بود که می تواند دیرتر به رویاهایش برسد.

فکر می‌کنم ام باپه در آینده تلاش هایی می‌کند تا به رئال مادرید برود. درحال حاضر ولی، به دلیل مسائل سیاسی و مسائل اجتماعی در مضیقه قرار داشت. فکر نمی‌کنم بحث مالی در میان باشد، او چه در رئال مادرید و چه در پاری سن ژرمن پول زیادی به دست می آورد؛ بنابراین بحث مالی در این مسئله مطرح نیست.

سانچز در پایان گفت:

 باز هم می‌گویم ام باپه به رئال مادرید نه نگفته است. بلکه تنها به این نکته اشاره کرده است: «من نمی توانم موقعیت های دیگری را که از پول ارزشمند تر است را نادیده بگیرم» او تحت فشار مقامات بود. شما باید این را درک کنید.

اخبار داغ 

دو شرط کی‌ روش برای بازگشت به تیم ملی مصر اشتباه عجیب برنامه فوتبال برتر؛ پرچم ایران برعکس شد! + عکس دستمزد پیشنهادی پاری سن ژرمن به اورلین شوامنی دو برابر پیشنهاد رئال مادرید بود حمله جیمی کرگر به منتقدان گرت ساوتگیت: دهانتان را ببندید دلقک ها!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پیشنهاد رئال مادرید رئال مادرید کیلیان ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

10 گل برتر رئال مادرید، قهرمان لالیگا در فصل 2023/24 / فیلم

رئال مادرید شب گذشته با برتری مقابل کادیز و با توجه به شکست بارسلونا در خانه ژیرونا به مقام قهرمانی رقابت های این فصل لالیگا دست یافت.

دانلود (43.8MB)

دیگر خبرها

  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • 10 گل برتر رئال مادرید، قهرمان لالیگا در فصل 2023/24 / فیلم
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰
  • گل خوسلو به کادیز (رئال مادرید 3-0 کادیز)
  • گل جود بلینگام به کادیز (رئال مادرید 2-0 کادیز)
  • گل های برتر رئال مادرید مقابل کادیز / فیلم
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید