Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد صباحی ادامه داد: موتور پمپ عشایران جازموریان قلعه گنج در روستای چاه بهمن در بخش چاه دادخدا و در حاشیه ی جازموریان واقع شده است و آب مصرفی دامداران جازموریان را از طریق یک خط لوله به طول ۲۴ کیلومتر از به جازموریان و به آبخشورهای دام در مراتع جازموریان منتقل می کند.

وی گفت: در حال حاضر نزدیک به صدهزار دام سنگین و سبک، گاو، گوساله و گوسفند در جازموریان قلعه گنج متعلق به عشایران وجود دارد که آب موردنیاز این دام ها از طریق موتور پمپ عشایری و ذخیره شدن در ده باب ابشخور احداثی در جازموریان تامین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صباحی همچنین افزود: طی یکسال گذشته پنج هزارمتر لوله و چهار دستگاه کف کش و چهار دستگاه تانکر دو هزار لیتری ذخیره آب توسط این اداره خریداری به عشایران هشت روستای عشایری از توابع دهستان مارز چاه دادخدا تحویل داده شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین دو چاهک با پنل انرژی خورشیدی برای تامین آب در روستاهای عشایری چاه دادک و صولان قلعه گنج فعال می باشد.

برچسب‌ها زندگی عشایری قلعه گنج تالاب جازموریان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زندگی عشایری قلعه گنج تالاب جازموریان زندگی عشایری قلعه گنج تالاب جازموریان قلعه گنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۲۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده مدیر کل صمت استان به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت : ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحدهای تولیدی افزود : این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود : سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

 

 

دیگر خبرها

  • آبگیری هفت هزارهکتار از تالاب جازموریان
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • واژگونی یکدستگاه  خودروی ساندرو در محور  ارومیه _ تبریز ۲مصدوم برجای گذاشت
  • بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • آیا خرید عینک آفتابی گران قیمت ارزش دارد!؟
  • شوتی سواران در برخورد با اتوبوس جان باختند
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 
  • خودروسازان به ازای هر ۱ میلیون دلار ارز تخصیصی، چه تعداد خودروی نو تولید کردند؟