Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

خرداد ۱۴۰۱ / هند- حیدرآباد- مکه مسجد

مردم شریف ایران، سلام 

چند روز گذشته تراکم دیدارها و سفرها بسیار زیاد بود، اما علاقه‌مند بودم در ایام اعزام زائران بیت‌الله الحرام به سفر معنوی حج، این تصویر از همدلی و اتحاد بین مسلمانان را با شما به اشتراک بگذارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در سفر به حیدرآباد هند توفیق داشتم تا نماز جمعه را در کنار برادران اهل تسنن به جا آورم. 

بعد از نماز نیز با امام جمعه "مسجد بزرگ مکه حیدرآباد" و علمای اهل سنت گپ و گفتی کوتاه در فضایی مثبت و دلگرم کننده داشتیم. از مردم مهمان‌نواز حیدرآباد تشکر می‌کنم که با مهربانی و صفای وجودشان گرمی بخش دلهایمان شدند. 

هرچند دشمنان اسلام سعی دارند تصویری پر از تفرقه ‌و دشمنی میان اهل تسنن و شیعه ترسیم کنند و برای تحقق این خیال خام نیز هزینه‌هایی هنگفت می‌کنند، اما صحنه‌های این چنین و نماز خواندن ما در کنار یکدیگر و رو به قبله‌ای واحد، و نیز همدلی و اتحادی که در حج میان مسلمانان در طواف به دور خانه‌ای واحد اتفاق خواهد افتاد، دلیلی روشن بر عبث بودن تلاش آنهاست.

حجم ویدیو: 9.51M | مدت زمان ویدیو: 00:01:18 دانلود ویدیو

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا حسین امیرعبداللهیان حیدرآباد ایران و هند نماز جمعه حیدرآباد حیدرآباد هند افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در حاشیه برپایی میز خدمت گفت: کمک به کاهش مشکلات مردم و پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه از سوی مسئولان، از اهداف برپایی این میز خدمت است.

خلیل احمد سلامی اظهار کرد: در این میز خدمت، شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و درخواست خود را با مدیران حوزه کارگری در میان گذاشتند.

وی افزود: در همه ایام سال، برنامه دیدار چهره به چهره با مردم و حضور در مرکز سامد از سوی مدیران دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برگزار می‌شود تا کار مردم سریعتر و به سهولت انجام شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند