Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیوید بکام می گوید برگزاری جام جهانی در نوامبر(فصل زمستان) می‌تواند یک فرصت منحصر به فرد برای انگلیس باشد.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از مترو، دیوید بکام می‌گوید زمان برگزاری جام جهانی در قطر می‌تواند مزیت ویژه ای برای انگلیس فراهم کند زیرا مردان گرت ساوت‌گیت به دنبال پایان دادن به انتظار ۵۶ ساله برای قهرمانی در مسابقات بزرگ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"سه شیرها" چهار سال پیش در روسیه به نیمه نهایی رسیدند و سال گذشته در فینال یورو ۲۰۲۰ در ضربات پنالتی مغلوب ایتالیا شدند. این تیم در لیگ ملت های اروپا نمایش ضعیفی داشت اما انگلیس همچنان در میان شانس‌های قهرمانی در جام جهانی قرار دارد.

بکام که در سه جام جهانی حضور داشت و ۱۱۵ بازی ملی برای این تیم انجام داد می گوید برگزاری جام جهانی در زمستان به سود فوتبال انگلیس است. او گفت: شخصاً احساس می کنم، برای تیم ما، این یک فرصت بزرگ است.  ما هرگز  در تورنمنت‌های قبلی خستگی را بهانه نکردیم، اما راستش را بگوییم، ما به پایان یک فصل طاقت‌فرسا در لیگ برتر رسیدیم که سخت‌ترین لیگ جهان است.  بازیکنانی که به این مسابقات می آیند در اوج خود هستند، آنها در میانه راه خود هستند. هیچ دلیل و بهانه ای وجود ندارد که آنها در اوج بازی خود نباشند.

او در ادامه گفت: برای بازیکنان ما، این یک فرصت بزرگ است. ما یک تیم جوان داریم که برای مدت طولانی با این بازیکنان بوده است. من واقعا عاشق تماشای بازی این تیم انگلیس هستم. آنها هیجان انگیز هستند و با اشتیاق بازی می کنند

بکام همچنین تیم فعلی "سه شیر" را بسیار دوست‌داشتنی توصیف کرد و از بازیکنانی مانند مارکوس راشفورد و رحیم استرلینگ به دلیل تلاش‌های خارج از زمین برای تعامل با هواداران در مورد نژادپرستی و سایر مسائل اجتماعی، تمجید کرد. 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم ملی فوتبال انگلیس ، دیوید بکام

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال انگلیس دیوید بکام برگزاری جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)

استون ویلا در آوریل 2023 با برتری مقابل چلسیِ گراهام پاتر، زمینه‌ساز اخراج او شد. مائوریسیو پوچتینو در آوریل 2024 از این سرنوشت فرار خواهد کرد.

دانلود (101.1MB)

دیگر خبرها

  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی وست هم 2-2 لیورپول (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • ۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!