Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی تپانچه از لغو اعزام تیم ملی به مسابقات جام جهانی کره جنوبی خبر داد.

محسن نصر اصفهانی، سرمربی تیم ملی تپانچه با اعلام خبر لغو اعزام تیم ملی به مسابقات جام جهانی کره جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: قرار بود تیم های ملی تفنگ و تپانچه به مسابقات جام جهانی کره جنوبی اعزام شوند که اما به دلیل پاره ای از مشکلات این اعزام انجام نخواهد شد اما برای جبران این اتفاق و از آن مهم تر تهیه فشنگ و سایر تجهیزات قرار است هر دو تیم را جهت برگزاری اردوی مشترک به هانوفر آلمان و یا مجارستان اعزام کنیم تا ملی پوشان بتوانند با به روز رسانی تجهیزات خود روند آماده سازی را در این اردو ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم ملی تا به امروز حضور در دو رویداد حساس از جمله جام جهانی مصر و حالا هم کره جنوبی را از دست داد. دلیل عدم اعزام تیم به مسابقات جام جهانی مصر تغییراتی بود که در پست مدیریتی فدراسیون رخ داد و پس از حضور آقای قربانی در ریاست فدراسیون تلاش های زیادی برای آماده سازی تیم صورت گرفته است. قربانی در تلاش است تا برنامه های ارائه شده از سوی کادر فنی به مرحله اجرا برسد و تا به امروز هم این اتفاق رخ داده اما اعزام به کره جنوبی واقعا کار آسانی نبود. هرچند که در حال حاضر هم قربانی در تلاش است ولی بعید می دانم این مهم انجام شود چون ما در سه ماه اخیر دو رویداد جهانی را شرکت کردیم. فدراسیون هنوز هم درگیر مسائل مالی اعزام تیم به جام جهانی باکو و برزیل است. کره جنوبی هم کشور گرانی است که در صورت اعزام می‌تواند هزینه زیادی را برای فدراسیون در پی داشته باشد.

سرمربی تیم ملی تپانچه در مورد میزان آمادگی ملی‌پوشان گفت: همانطور که اشاره کردم ما در دو رویداد شرکت کردیم. هدف ما از حضور در مسابقات جام جهانی برزیل شناخت نقاط ضعف و قوت تیم بعد از المپیک توکیو بود. مسابقات باکو هم که به نوعی انتخابی ما برای قهرمانی جهان بود و بچه ها عملکرد فوق العاده ای به ویژه در بخش مردان داشتند. از آنجایی که بازی های آسیایی هم لغو شد ما هدفمان را از درخشش در این بازی ها به قهرمانی جهان انتقال دادیم. مسابقاتی که به میزبانی مصر است و در هر رشته چهار سهمیه المپیک پاریس 2024 توزیع خواهد شد.

نصر اصفهانی در پایان خاطرنشان کرد: رشته تیراندازی با اینکه که موفق شد در المپیک توکیو مدال طلای این بازی ها را برای نخستین بار به دست بیاورد و خودش را ثابت کند اما آنطور که انتظار می رفت مورد توجه واقع نشد. تا به امروز کمک خاصی از سوی مسئولین و به ویژه کمیته ملی المپیک نشده است. کمک هایی از سوی وزارت ورزش و جوانان انجام شده که ناچیز است. واقعا هر مدیری هم بخواهد کار کند و حتی مدیریت او خوب هم باشد اگر منابع مالی لازم را نداشته باشد نمی‌تواند کار بزرگی را انجام دهد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیراندازان جام جهانی کره جنوبی مسابقات جام جهانی اعزام تیم کره جنوبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین قهرمانی ۲ دختر فوتبالیست قزوینی در جام فوتبال آسیای میانه، هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی و عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری از خبرهای امروز ورزش قزوین است.

در ادامه رقابت‌های فوتبال کافا، تیم ملی فوتبال دختران کشورمان که در ترکیب خود از «مریم دینی» و «پرنیا رحمانی» ۲ ملی پوش قزوینی بهره می‌برد، در دیدار پایانی جام کافا به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.

مریم دینی در بازی‌های قبلی تیم ملی درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و چندین گل را به ثمر رساند. «طاهره کشتیرانی» نایب رئیس فوتبال استان هم در این مسابقات مدیر فنی تیم ملی فوتبال دختران کشورمان است.

هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی

به گزارش ایسنا، کادر فنی تیم هندبال بانوان بزرگسال کشور «عطیه شهسواری» را به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت کرد.

اردوی ملی‌پوشان از ۱۱ اردیبهشت به میزبانی سمنان پیگیری خواهد شد و تیم ملی هندبال برای مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا آماده خواهد شد.

عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری

«مجتبی خاکی» در این مسابقات پس از تیرانداز شیرازی سکوی نایب قهرمانی را تصاحب کرد. مرحله نخست مسابقات تیراندازی آزاد کشور به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • نظم جایگزین چین و آن چه آمریکا باید از آن بیاموزد
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد