Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای شامگاه پنجشنبه در نشست خبری سفر هیات عالی قضایی به استان قم، ضمن قدردانی از مهمان‌نوازی مردم متدین، انقلابی و شهید پرور این استان، افزود: با اختصاص این اعتبار و با همکاری استانداری ظرف مدت ۲ سال مسائل و مشکلات این بخش‌های مورد اشاره با لحاظ اولویت‌ها رفع خواهد شد.

رییس قوه قضاییه با اشاره به ملاقات‌های مردمی مسئولان ارشد دستگاه قضایی در جریان سفر استانی به قم، ادامه داد: مسئولان عالی دستگاه قضا در جریان سفر به استان قم با حدود ۳۳۰ تن از مردم بصورت چهره به چهره دیدار کردند و نسبت به جمع‌آوری نامه‌های مردم اقدام شد؛ تاکید کرده‌ایم با تشکیل کارگروهی در راستای ترتیب اثر دادن به مسائل و مشکلات مطرح شده از جانب مردم در این دیدارها و همچنین موضوعات طرح شده از جانب آنها در نامه‌های ارسالی، اقدامات لازم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برخی مسائل و موضوعات مطرح شده از جانب مردم در دیدارهایی که امروز با مسئولان قضایی داشتند، ناظر بر پرونده‌های کثیرالشاکی بود که ضرورت دارد درخصوص آنها تصمیمات عاجل اتخاذ شود.

رییس دستگاه قضا با اشاره به حضور نمایندگان قوه قضاییه در نقاط مختلف استان قم مانند کهک، جعفرآباد، سلفچگان و خلجستان در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم این‌ استان گفت: در جریان جلسه‌ای که بعدازظهر امروز برگزار شد، گزارش نمایندگان اعزامی ما در خصوص وضعیت مراکز قضایی استان قم، مورد بررسی قرار گرفت و در راستای رفع مسائل و مشکلات مراکز مورد اشاره، تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

محسنی اژه‌ای همچنین به دیدارهای خود با اقشار مختلف مردمی، روحانیون و تولیدکنندگان و صنعتگران قمی اشاره کرد و تاکید داشت: در حد توان در راستای رفع مسائل و مشکلات مطرح شده از جانب اقشار مختلف مردم قم تلاش خواهیم کرد.

دیدار با اقشار مختلف مردم و روحانیون و قضات و کارکنان دادگستری استان قم، حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضایی از مهمترین برنامه‌های روز نخست سفر رئیس قوه قضاییه به قم بود.

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای صبح روز پنجشنبه در قالب هفتمین سفر استانی خود وارد استان قم شد.

برچسب‌ها سلفچگان قم غلامحسین محسنی اژه‌ای قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلفچگان قم غلامحسین محسنی اژه ای سلفچگان قم غلامحسین محسنی اژه ای قوه قضاییه مسائل و مشکلات محسنی اژه ای شده از جانب قوه قضاییه استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به اهمیت آگاهی مردم از حقوق خود و قوانین، گفت: آگاه‌سازی عمومی راهکاری برای کاهش ورود پرونده به دادگستری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، اصغر جهانگیر شامگاه چهارشنبه در سفر به کیش در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از مشکلات حال حاضر در دستگاه قضایی بالا بودن ورودی پرونده‌ها به دادگستری است.

وی با اشاره به اهمیت آگاهی مردم از حقوق خود و قوانین، تصریح کرد: آگاه‌سازی عمومی راهکاری برای کاهش ورود پرنده به دادگستری‌ها است.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه بررسی و تلاش جهت حل مشکلات مردم در نقاط مختلف از جمله اهداف سفرهای استانی رئیس قوه قضادئیه است، تصریح کرد: امشب نیز شاهد سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان هستیم که در راستای سیاست‌های جدید قوه قضاییه مبنی بر خدمت‌رسانی مستقیم و بررسی مشکلات قضایی و حقوقی مردم انجام شده است.

جهانگیر خاطرنشان کرد: رئیس قوه قضاییه به همراه گروهی از مدیران و روسای سازمان‌ها به هرمزگان سفر کرده و هرکدام از مسئولان ماموریت حضور در یک منطقه و بررسی مشکلات حقوقی و قضایی مردم و سرعت بخشی به حل آنها را دارند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان
  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • بستر واگذاری امور به مردم فراهم شود
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات کارکنان قضایی و قضات هرمزگان
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری رفع شود