Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-05@02:24:14 GMT

رصد مصرف برق ادارات از طریق مرکز پایش

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۲۸۱۷

رصد مصرف برق ادارات از طریق مرکز پایش

برق ۳۰ اداره دولتی و دستگاه اجرایی پرمصرف در شهرستان‌های استان تهران قطع شد. ولی الله ناصری مجری پاسخگویی بار ادارات شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اعلام این خبر گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران در روز‌های اوج مصرف برق در ماه‌های گرم سال، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نیرو‌های مسلح و نهاد‌های عمومی غیردولتی موظفند نسبت به کاهش مصرف برق در ساعات اداری به میزان حداقل ۳۰ درصد نسبت به مصرف دوره مشابه سال گذشته و در ساعات غیر اداری به میزان ۶۰ درصد مصرف جاری با اولویت خاموش کردن روشنایی غیرضروری و سامانه‌های سرمایشی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان تهران از طریق مرکز پایش خود، مصرف برق ادارات را به صورت هوشمند رصد کرده و در صورت عدم رعایت مدیریت مصرف از سوی ادارات پس از هشدار و اخطار قبلی، نسبت به قطع جریان برق آن‌ها اقدام می‌کند.

ناصری تصریح کرد: بسیاری از ادارات استان، همکاری مناسبی در پاسخگویی بار و رعایت سقف تعیین شده مصرف دارند؛ علاوه بر آن تعدادی از ادارات نیز مولد‌های اضطراری خود را در مدار قرار می‌دهند و کمک مضاعفی به شرکت‌های توزیع در دوره اوج مصرف می‌کنند که جا دارد از همه آن‌ها قدردانی شود، ولی اندکی از ادارات به هشدار‌های شرکت توزیع نیروی برق استان تهران توجهی نمی‌کنند و با توجه به الزام مدیریت بار جهت حفظ پایداری شبکه، ناچار هستیم برق ادارات مذکور را قطع کنیم.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: برق ادارات مرکز پایش مصرف برق صرفه جویی شرکت توزیع برق تهران استان تهران مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۲۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به علت بارش شدید باران و طوفان یک دستگاه ترانسفورماتور در خیابان شهید شاکری منطقه پردیس اهواز سقوط کرد.

عباس شیاری افزود: با وقوع این حادثه پس از اطلاع گروه‌های عملیاتی در محل حاضر و اقدام به جدا و عادی سازی خط ۳۳ هزار تغذیه کننده بخشی از منطقه پردیس نموده و در ادامه بار مصرفی مشترکین خیابان مذکور را بر روی ترانس‌های مجاور تقسیم کردند.  

وی ادامه داد: با اعلام هشدار هواشناسی و مدیریت بحران نیرو‌های عملیاتی شرکت توزیع برق اهواز در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز اظهار کرد: شهروندان در صورت وقوع هر گونه حواددث احتمالی در شبکه برق  با سامانه ١٢٢ تماس حاصل نمایند 

.

.

دیگر خبرها

  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی
  • عرضه مکمل‌های ورزشی تنها از طریق داروخانه‌ها مجاز است
  • وب‌سایت‌هایی که برای هک اکانت تلگرام استفاده می‌شوند
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • شرایط دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • هشدار پلیس فتا نسبت به اقدامات مجرمانه در تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان