Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر آماده افزایش پیشنهاد خود به چلسی برای قرض گرفتن لوکاکو

اینتر و چلسی روز جمعه جلسه مهمی در مورد روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی خواهند داشت. 

طرفداری | به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، مذاکرات بین اینتر و چلسی برای انتقال قرضی روملو لوکاکو ساعاتی دیگر از سر گرفته می شود و بنابراین روز جمعه می تواند تعیین کننده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمولی که باعث می شود لوکاکو به اینتر بازگردد، انتقال قرضی غیر رایگان است و مبلغی که نراتزوری می خواهد پیشنهاد کند، کلیدی خواهد بود.

چلسی پیشنهاد 5 میلیون یورویی نراتزوری که با پاداش می توانست تا 7 میلیون یورو افزایش پیدا کند را رد کرد چراکه رقم بیشتری درخواست دارد. طرفین تمایل دارند معامله را به سرانجام برسانند و اینتر نیز که می خواهد به خواسته باشگاه انگلیسی نزدیک شود، منتظر می ماند تا چلسی رقم درخواستی خود را اعلام کند. نراتزوری آماده است پیشنهادش را تا 10/12 میلیون یورو افزایش دهد. 

آبی های لندن در مذاکرات قبلی که روز چهارشنبه انجام شد، به دنزل دومفریز، میلان اشکرینیار و الساندرو باستونی ابراز علاقه کردند که جذب یکی از این سه بازیکن به مذاکرات برای لوکاکو ارتباطی ندارد. با این حال همانطور که گفته شد این فقط یک ابراز علاقه بوده و خبری از جدی تر شدن مذاکرات نبوده است.

اخبار داغ 

دو شرط کی‌ روش برای بازگشت به تیم ملی مصر عنایتی از هوادار جدا شد دستمزد پیشنهادی پاری سن ژرمن به اورلین شوامنی دو برابر پیشنهاد رئال مادرید بود نگرانی گری نویل بابت تعلل مدیران منچستریونایتد: این طور پیش برود، کار تن هاخ سخت‌تر خواهد شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۲۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری

کالافیوری مقصد بعدی خود را انتخاب کرده است.

ریکاردو کالافیوری مدافع/فولبک چپ ۲۱ ساله و ایتالیایی بولونیا که مدت هاست مورد توجه یوونتوس قرار دارد، با وجود دریافت پیشنهاد از تاتنهام و بایرلورکوزن، انتخاب خود را انجام داده و قویا خواهان انتقال به یوونتوس است.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ کالافیوری تمایلی به خارج شدن از سری آ ندارد. او تمام پیشنهادهای خارجی را نادیده می گیرد تا مسیر انتقال خود به یوونتوس را هموار کند. بولونیا برای فروش کالافیوری ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو می خواهد. او در تابستان گذشته با مبلغ ۴ میلیون یورو از بازل به بولونیا پیوست و با نظر موتا از فولبک به مدافع  مرکزی تغییر پست داد. ۴۰٪ از مبلغ فروش کالافیوری سهم بازل است. در تورین این باور ایجاد شده که پس از آغاز همکاری با تیاگو موتا، کالافیوری نیز همراه این سرمربی جوان راهی بیانکونری خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند
  • مایکل اولیسه، نامی محبوب در اولدترافورد و آنفیلد
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر
  • نیکولاس جکسون: امسال موقعیت‌های زیادی را از دست دادم؛ امیدوارم فصل آینده بهتر کار کنم
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت