Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده رئیس جمهور در شهرستان نجف‌آباد بر اتمام هرچه سریع‌تر پروژه ساخت بیمارستان این شهرستان تاکید کرد. محمدهادی زاهدی‌وفا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح پنجشنبه در جریان سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به عنوان نماینده ریاست جمهور وارد شهرستان نجف‌آباد شد. او ابتدا با حضور در گلستان شهدا به مقام شهدا به ویژه شهید محسن حججی ادای احترام کرد و پس از آن نیز میدان میوه و تره‌بار گلدشت نجف‌آباد را با حضور زاهدی‌وفا افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زاهدی‌وفا در ادامه سفر خود به شهرستان نجف‌آباد به بازدید از ساختمان بیمارستان نیمه‌تمام این شهرستان رفت. این بیمارستان شش طبقه دارای بخش‌های جراحی، بستری زنان و کودکان است که با مشکل تأمین اعتبار مواجه شده و به گفته مسئولان محلی نیاز به تأمین اعتبار دارد.

سرپرست وزارت تعاون نیز در جریان این بازدید اظهار داشت: پیشبینی اتمام این پروژه با شرط تأمین اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی است. همه مشخصات تجهیزات مورد نیاز به دستگاه علوم پزشکی اعلام شده و اگر ادامه کار منوط به تأمین اعتبار دولتی باشد این کار سال‌ها طول می‌کشد. بیش از ۵۰ هزار طرح نیمه تمام در کل کشور است بنابراین باید مشارکت بخش خصوصی هم وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر اتمام هرچه سریع‌تر پروژه بیمارستان نجف‌آباد تاکید کرد: تأخیر باعث فرسودگی زیرساخت‌ها می‌شود. اکثر پروژه‌های شهرستان با مشکل اعتبار مواجه هستند، اما اعتبار دولتی برای اتمام این طرح‌ها کافی نیست. برخی پروژه‌ها با فرمول بخش خصوصی جواب نمی‌دهد و دولت باید انجام دهد. برخی پروژه‌ها هم باید توسط بخش خصوصی و برخی نیز به صورت مشترک انجام گیرد.

زاهدی‌وفا گفت: از آنجا که این پروژه ۱۰ سال است ادامه دارد باید هرچه زودتر پایان یابد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: وزیر کار بیمارستان نجف آباد اصفهان دولت سیزدهم تأمین اعتبار زاهدی وفا بخش خصوصی نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: اطلاعات مربوط به بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در استان کردستان ثبت شده و از این تعداد ۱۸ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شده است.

اکبر محمدی اضافه کرد: فرمانداران برنامه ریزی لازم توسعه‌ای را با اولویت پروژه‌های نیمه تمام و طرح‌های بسترساز تولید و اشتغال انجام دهند.

وی یادآور شد: همه استان‌ها در راستای تحقق شعار سال موظف اند برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت و مشارکت مردم و کاهش نرخ تورم و بیکاری ارائه دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اعلام اینکه ۲۰ درصد تسهیلات تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۳ باید برای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص یابد، بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موظف اند این سهم ۲۰ درصدی را در نظر بگیرند و رعایت کنند.

محمدی با بیان اینکه تکلیف ایجاد اشتعال و تولید را برعهده داریم، گفت: پروژه‌های قابل اتمام و طرح‌های بسترساز مسائل اقتصادی باید در اولویت قرار داده شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود