Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@23:30:15 GMT

بخش وسیعی از افت فشار آب دزفول حل شده است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۲۹۵۹

بخش وسیعی از افت فشار آب دزفول حل شده است

مصطفی اسماعیل سالم گفت: طی روز‌های گذشته با همکاری شهرداری و ورود یک حلقه چاه به مدار توزیع افت فشار آب در منطقه مهرشهر آزادگان حل شد که برای تقویت آن نیز ورود یک حلقه چاه موجود در دانشگاه علوم‌پزشکی نیز در برنامه آبفا قرار دارد.

او افزود: در روز‌های گذشته به منظور تقویت فشار شبکه آب مناطق جنوب علاوه بر ورود ۲ حلقه چاه در تصفیه‌خانه جنوب با اجرای ۱۸۰ متر اصلاح شبکه آب با بکارگیری لوله ۲۵۰ پلی‌اتیلن فشار شبکه آب نوشیدنی در کوی بهمن و مناطق اطراف آن شامل کوی ذوالفقار، کوی نیایش، کوی امام رضا (ع) و کوی سعدی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته آقای سالم برای تقویت فشار آب در برخی دیگر از مناطق جنوبی با توسعه شبکه به میزان ۲۵۰ متر با استفاده از لوله ۳۱۵ پلی‌اتیلن در بلوار آفرینش بین طباطبایی و شاه خراسان و ۵۰ متر اصلاح شبکه در خیابان انقلاب مشکل افت فشار آب در برخی مناطق جنوبی و مصرفی ابتدای جاده بن‌جعفر حل شد.

مدیر آبفا دزفول با اشاره به ادامه عملیات حفاری چاه در محل مصلی دزفول حفر این چاه و ورود آن به مدار بهره‌برداری طی روز‌های آینده را موجب رفع مشکل افت فشار در شهرک بن‌جعفر و مسیر آن دانست.

این مقام مسئول در خصوص مشکل افت فشار آب در مناطق انتهایی زیباشهر نیز یادآور شد که طی روز‌های آینده با اجرای عملیات اصلاح شبکه مشکل افت فشار آب در کوی یاس نیز برطرف میشود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فاضلاب دزفول افت فشار آب افت فشار آب مشکل افت فشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد

داود مخلصی مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی و وزارت نیرو، ارزیابی شرایط و وضعیت پیش رو از حیث بارش‌ها و احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در برخی مناطق، تیم‌های عملیاتی این شرکت آمادگی لازم را برای پیشگیری از حوادث احتمالی نظیر، شکستگی خطوط انتقال و توزیع آب، قطعی‌های آب و پس زدگی روان آب‌ها را دارند.

او افزود: به منظور تامین آب پایدار آبگیری همه مخازن انجام شده است و همه تجهیزات و ماشین آلات، پمپ‌ها و دیزل ژنراتور‌ها در حالت آماده باش هستند.

مخلصی در حاشیه جلسه کمیته مدیریت شرایط اضطراری شرکت آب و فاضلاب یزد با اشاره به آماده باش اکیپ‌های عملیاتی، از آمادگی این شرکت برای مدیریت بهره برداری تصفیه خانه فاضلاب یزد، به دلیل افزایش دبی ورودی ناشی از ورود روان‌آب‌ها به شبکه فاضلاب خبر داد. 

او با اشاره به اینکه شبکه فاضلاب شهری با ظرفیت جمع آوری فاضلاب طراحی و اجرا شده و به عنوان شبکه مشترک فاضلاب و روان‌آب نیست، گفت: مهمترین دلیل پس زدگی ورود روان‌آب‌ها به داخل شبکه فاضلاب یا ناشی از اتصال ناودان منازل به شبکه فاضلاب است و از همشهریان خواست ضمن رفع این مشکل، در صورت مشاهده باز بودن دریچه‌های منهول فاضلاب و سایر حوادث مربوط به آب و فاضلاب نسبت به اطلاع رسانی به این شرکت از طریق شماره ۱۲۲ اقدام نمایند.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد تاکید کرد: این شرکت رسالت شبانه روزی خود در تداوم تامین و توزیع آب شرب و بهداشتی را در تمام نقاط استان انجام می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه
  • هشدار نارنجی در استان سمنان صادر شد/ وقوع تندباد در برخی مناطق
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • ورود سامانه ناپایدار جوی به استان اردبیل از روز جمعه
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • حمله خرس به مرد ۶۰ ساله در مناطق عشایری دزفول
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست