Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن گروسی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت که هم‌چنان بدون سرمربی کار خود را پیش می‌برد، اظهار کرد: هم‌چنان اتفاق خاصی برای استقلال رخ نداده است. هر چقدر که بگذرد، کار برای استقلال سخت‌تر می‌شود. بهتر است مدیران استقلال اطلاع‌رسانی کنند تا هواداران از وضعیت باخبر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران استقلال تا این‌جای کار چراغ خاموش پیش می‌روند و همین هواداران را نگران کرده است اما امیدوارم آقای آجورلو و کادر مدیریتی بتوانند نتایج مورد نظر را به دست بیاورد.

او در ادامه درباره نقل و انتقالات استقلال به ایسنا گفت: الان می‌گویند تیم‌های دیگر بازیکنان خوب گرفتند اما به نظر من این بازیکنان جذب شده را استقلال بهترین‌هایش را دارد. استقلال در برخی نقاط نیاز به بازیکن دارد که آن هم باید با تایید سرمربی صورت بگیرد. به نظر من یک هافبک بازی‌ساز و یک مهاجم‌ تمام کننده می‌تواند مشکلات استقلال را حل کند.

گروسی در پاسخ به این سوال که آیا مربی خارجی برای استقلال تاثیرگذارتر است یا مربی خارجی؟ گفت: مربی داخلی فشار بیش‌تری را به خاطر نتایج به دست آمده تحمل خواهد کرد و با این وجود اگر یک مربی خارجی باشد، می‌تواند تاثیر بیش‌تری داشته باشد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شرایط موجود، آبی‌ها می‌توانند در فصل آینده مدعی قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر باشند؟ گفت: شاید قهرمان شدن راحت‌ باشد اما حفظ آن خیلی سخت‌تر است. استقلال برای حفظ قهرمانی باید سختی بیش‌تری متحمل شود و الان ۱۰۰ درصد هواداران به دنبال تکرار قهرمانی هستند. این مساله برای آبی‌ها دور از انتظار نیست و باید دید چه اتفاقاتی در آینده رقم می‌خورد.

کد خبر 683850 برچسب‌ها نقل و انتقال بازیکنان داخلی باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۳۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های تراکتور و استقلال، اظهار افزود: امروز فوتبال پویا، فشرده و سنگینی را شاهد بودیم و با وجود ریکاوری خوب بازی قابل قبولی را انجام دادیم و بازیکنان مقابل استقلال جنگیدند.

مربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه عملکردمان در نیمه دوم فوق العاده بود، عنوان داشت: قبول دارم د ر نیمه اول مثل نیمه دوم عملکرد خوبی نداشتیم و موقعیت‌های خوب گلزنی داشتیم که می‌توانستیم به گل دست یابیم.

مطهری یادآور شد: تیم ما از نظر سازماندهی دفاعی متعهدانه کار کرد و تیم استقلال در بخش ضربات ایستگاهی تیم با کیفیتی است ولی به خوبی کنترل شأن کردیم.

وی با بیان اینکه معتقد هستم اگر کمی خودباوری داشتیم، می‌توانستیم پیروز میدان بشویم، اذعان داشت: بازیکنان به خاطر اتفاقات قبلی، خود باوری‌شان را از دست داده بودند با این حال امروز عملکردمان خیلی خوب بود و به آنان خسته نباشید می‌گویم.

وی در خصوص نیمه نخست توضیح داد: ما با ۲ مهاجم وارد زمین شدیم و دوست داشتیم حمله کنیم که چینش بازیکنان استقلال این اجازه را به ما نداد.

مطهری در مورد تعویض‌های تیم که با تأخیر انجام گرفت اظهار کرد: با چند تعویض تیم دوباره جان گرفت و بازی دادن به ارسلان مطهری موضوع تاکتیکی بود چرا که این بازیکن قدرت سرزنی خوبی در ضربات ایستگاهی دارد.

تیم تراکتور با تساوی بدون گل در مصاف با استقلال ۴۱ امتیازی شده و همچنان در رده چهارم جدول جای گرفت.

کد خبر 6094704

دیگر خبرها

  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است