Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@18:14:03 GMT

قاچاق سوخت در سیریک 2 نفر را به کام مرگ کشاند

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۳۲۵۵

قاچاق سوخت در سیریک 2 نفر را به کام مرگ کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، سرهنگ فرهاد چراغی فرمانده انتظامی سیریک صبح امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه رانندگی در حوزه جومحله سیریک- میناب، بلافاصله ماموران به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت قاچاق بوده و یک دستگاه پژو۴۰۵ آن را اسکورت می‌کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیریک تصریح کرد: راننده خودروی پژو اسکورت با مشاهده خودروی پلیس که در حال تردد در سطح جاده بوده تغییر مسیر داده و سعی داشته راننده نیسان را از حضور پلیس مطلع کند که به علت سرعت بالا و عدم کنترل وسیله نقلیه با خودروی نیسان سوختبر برخورد می‌کند که بر اثر این حادثه انفجاری رخ داده و هر دو خودرو سریعا دچار حریق می‌شود. 

چراغی با بیان اینکه این حادثه بدون هیچگونه تعقیب و گریز و تیراندازی از سوی ماموران رخ داده، گفت: متاسفانه در این حادثه و در شانه جاده، این ۲ دستگاه وسیله نقلیه با یکدیگر برخورد کرده و دچار حریق کامل شدند که هر ۲ راننده جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه با تلاش عوامل آتش نشانی حریق اطفای و ترافیک نیز در آن محور روان می‌باشد، تصریح کرد: پلیس بارها مخاطرات حمل سوخت با خودروهای سواری و نیسان و همچنین تردد غیر ایمن تریلی‌های حامل سوخت را هشدار داده است چرا که هر از چند مدت یک حادثه مربوط به این نوع ترددها را شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی سیریک با اشاره به اینکه بررسی این حادثه همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: خطرات این نوع سوانح فقط متوجه ۲خودرو نیست و با توجه به وقوع آتش سوزی برای سایر ترددها نیز بسیار خطر آفرین و مرگبار است.

وی خاطرنشان کرد: خودروهای سوخت‌بر با سرعت بسیار بالا تردد می‌کنند و همچون این حادثه ناگوار که صرفا با رویت پلیس و دستپاچگی راننده به دلیل شرایط روحی و اضطراب حاکم بر جسم و روح آنان رخ داده، عملا تعادل خودرو را از دست می‌دهند و همیشه فاجعه در نزدیکی هر خودروی شوتی است.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق سوخت بر سیریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق ازجمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف‌شده را طبق نظر کارشناسان ۱۸ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 748519

دیگر خبرها

  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • خودروی ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر