Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@04:53:31 GMT

تحریم‌های جدید مانع صادرات پتروشیمی نمی​‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۳۲۶۳

تحریم‌های جدید مانع صادرات پتروشیمی نمی​‌شود

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مهدی صفری در ارتباط تلفنی با بخش خبری ۲۱ افزود: از گذشته صنایع و محصولات پتروشیمی ما تحریم بوده اما فروش این محصولات از مسیر های مختلف انجام مي شده است و ادامه خواهد یافت.

وی اضافه کرد: آمریکا هر روز به بهانه های مختلف افراد و اشخاصی را در فهرست تحریمشان قرار می دهند اما این مسائل در روند فروش فرآورده های پتروشیمی مشکلی ایجاد نخواهد کرد و فروش این محصولات انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری درباره علت اضافه کردن اشخاص جدید در فهرست تحریم های آمریکا گفت: آنها میخواهند بگویند درحال کنترل ما هستند و بر فعالیت های ایران نظارت دارند اما جمهوری اسلامی ایران سالهاست راه های خاص خود را برای خودکفایی، فروش ، صادرات و واردات کالاها و خدمات دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: متروپل آبادان صندوق امانات بانک حجت الله عبدالملکی تحریم های ایران تحریم های جدید پتروشیمی صادرات متروپل آبادان صندوق امانات بانک حجت الله عبدالملکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالارهای بورس کالای ایران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه میزبان عرضه ۴۹۳ هزار و ۷۵۳ تن انواع کالا و محصول هستند. عرضه های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی میزبان عرضه ۱۳۱ هزار و ۳۷۴ تن مواد پلیمری و شیمیایی است. عرضه های تالار محصولات صنعتی و معدنی ۳۰ هزار تن گندله سنگ آهن، ۲۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت، ۱۲ هزار و ۸۶۳ تن نبشی، ۱۲ هزار و ۳۰۰ تن ورق گالوانیزه، ۸ هزار و ۴۴۰ تن شمش بلوم، ۸ هزار تن ورق سرد، ۵ هزار و ۱۰ تن مس مفتول، ۳ هزار و ۸۲۰ تن ناودانی، ۳ هزار تن ورق قلع اندود، یک هزار و ۲۸۵ تن شمش آلیاژ آلومینیوم و ۶۳۵ تن بیلت آلومینیوم در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.   ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IzI

دیگر خبرها

  • فشار آمریکا و متحدانش به امارات برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌های روسیه
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران
  • متانول به جای صادرات تبدیل به بنزین می شود
  • متانول به‌جای صادرات تبدیل به بنزین می‌شود
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • تفاهم‌نامه صادرات محصولات قزوین به چین امضا شد
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عبور از تحریم‌های نفتی و رکوردشکنی فروش نفت خام