Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ در این اطلاعیه آمده است: سخنران  قبل از خطبه های نماز، حجت الاسلام کماسی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان خواهد بود.

در این اطلاعیه از مردم شریف کرمانشاه خواسته شده ضمن حضور باشکوه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و زدن ماسک مراقب حفظ سلامت خود و اطرافیان باشند.                       

آمار روزانه بستری بیماران کرونا در کرمانشاه صفر شد

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه آمار روزانه بستری بیماران با علایم کرونا در استان بعد از مدت‌ها صفر شد، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ترخیص بیمار کرونایی از مراکز درمانی نداشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مهدی محمدی» افزود: تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه و بیماران با حال وخیم نیز در ۲۴ ساعت گذشته صفر شده است.

وی با اعلام اینکه تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان هم‌اکنون چهار نفر است، گفت: این تعداد نسبت به روز قبل تغییری نکرده است.

محمدی با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته فوتی براثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در استان نداشتیم، گفت: مجموع جان‌باختگان کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون سه هزار و ۱۳۸ نفر است.

۹ شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ۲۰ خرداد ۹ شهرستان استان در وضعیت آبی و پنج شهرستان دیگر در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

محمدی افزود: براساس رنگ‌بندی جدید شهرستان‌ های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، سرپل‌ذهاب، جوانرود، صحنه، دالاهو، قصرشیرین، سنقروکلیایی و کنگاور در وضعیت آبی و شهرستان‌های پاوه، گیلانغرب، روانسر، ثلاث باباجانی و هرسین در وضعیت زرد قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: براساس رنگ بندی قبلی (۱۳ خرداد) شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، سرپل‌ذهاب، جوانرود، صحنه، دالاهو، قصرشیرین و سنقروکلیایی در وضعیت آبی و شهرستان‌های پاوه، گیلانغرب، روانسر، هرسین، کنگاور و ثلاث‌باباجانی در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، تاکنون بیش از ۸۰ درصد از مردم کرمانشاه در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند و تاکنون ۸۰.۸ درصد جمعیت استان دوز اول و ۷۲ درصد آنها دوز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

برچسب‌ها امام جمعه کرمانشاه مصطفی علماء ستاد اقامه نماز کشور کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه کرمانشاه مصطفی علماء ستاد اقامه نماز کشور امام جمعه کرمانشاه مصطفی علماء ستاد اقامه نماز کشور کرمانشاه وضعیت آبی قرار گرفتند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۳۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، محسن مسچی؛ معاون امور ایران و مشاور عالی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور پیامی درگذشت عالم برجسته اهل سنت؛ ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:
 
انالله و انا الیه راجعون
 
با کمال تأسف و تأثر رحلت عالم ربانی و فقیه ارجمند، مدرس عملی اخلاق و فضیلت، مجاهد متعهد، انقلابی و طلایه دار تقریب و وحدت امت اسلامی، علامه فرزانه حاج ماموستا ملااحمد فخری جوانرودی رضوان الله تعالی علیه را به مردم قهرمان پرور استان کرمانشاه و منطقه اورامانات و خصوصا اهالی شریف شهر جوانرود، علما اعلام، شاگردان و مستفیدان از محضر ایشان و بازماندگان آن روحانی خدوم، علی الخصوص به بیت شریف ایشان و آقازادگان مکرم شان تسلیت عرض می نمایم.
 
خدمات بیشمار آن فقید سعید در سنگر امامت جمعه و مدیریت و تدریس در حوزه های علمیه و تربیت و ارشاد چند نسل از مردم و خاصه علما و فضلا در آن خطه و فعالیتهای اجتماعی بیشمار دیگر ،از جمله حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم راحل است که فراموش ناشدنی است و ذخیره شایسته ای برای جهان آخرت و عالم عقبای اوست. عاش سعیدا و مات سعیدا.
                               
از خداوند متعال خواهانم که روح پاک آن عالم متدین را با ارواح مطهر معصومین سلام الله علیهم اجمعین محشور گرداند و به خاندان و بازماندگان معزز ایشان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.
 
والسلام علیکم و علی عبادالله الصالحین         
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)