Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@11:16:07 GMT

سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان کاشمر

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۳۵۹۹

سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان کاشمر

به گزارش خبرنگار مهر یعقوبعلی نظری در ادامه سفرهای شهرستانی خود صبح امروز جمعه ۲۷ خرداد ماه وارد شهرستان کاشمر شد.

وی در بدو ورود به کاشمر با حضور در آرامگاه شهید آیت‌الله مدرس (ره) بر مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای گمنام حضور پیدا کرد و به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

زیارت آرامگاه شهید دین و سیاست آیت‌الله مدرس، بررسی جاده شادمهر به کاشمر، دیدار با فعالین اقتصادی، فرهنگی و انقلابی در سالن اجتماعات فرمانداری کاشمر، دیدار با مردم و برپایی میز خدمت در محل برگزاری نماز جمعه شهرستان کاشمر با حضور مدیرکل‌های همراه، بازدید از پروژه بیمارستان و نهضت ملی مسکن، دیدار با خانواده شهدا و بازدید و دیدار با مردم روستا و زیارت مرقد سید مرتضی (ع) از مهم‌ترین برنامه‌های سفر یک روزه استاندار خراسان رضوی به شهرستان کاشمر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5516417

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی شهر کاشمر آیت الله مدرسی یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی کشاورزی اردبیل بیرجند آمار کرونا مشهد اصفهان ویروس کرونا ایلام صنایع دستی جهرم شهرستان کاشمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور حضور موثر استان در این نمایشگاه با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.

استاندار در این نشست گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران از روز ۸ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

آقای قناعت افزود: در نمایشگاه اکسپو امسال از ۸۴ کشور خارجی با حضور دو هزار تن از سفیران، تجار و سرمایه‌گذاران و مسئولان کشوری حضور خواهند داشت و این حضور بهترین فرصت برای خراسان جنوبی است که محصولات استراتژیک خود از جمله زرشک، زعفران، گوهرسنگ‌ها و معادن منطقه از جمله بنتونیت را معرفی کند.

به گفته وی نباید این فرصت‌ها را از دست دهیم و به دنبال بازار‌های هدف باشیم تا بتوانیم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در استان جذب کنیم.

استاندار از تهیه هفت تفاهم نامه که نهایی شده است خبرداد که در این نمایشگاه به امضا خواهد رسید که نباید این فرصت را از دست بدهیم و با همکاری دستگاه‌های مربوطه زمینه ساز رشد اقتصادی و توسعه در استان باشیم.

ذاکریان مدیر کل اقتصاد و دارایی استان هم از چاپ کتاب ۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: امکانات و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی و گردشگری در این کتاب گردآوری شده است.

دیگر خبرها

  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان