Web Analytics Made Easy - Statcounter

چین امروز جمعه سومین ناو هواپیمابر خود به نام فوجیان را که یک کشتی جنگی است و کاملاً در داخل این کشور طراحی و ساخته شده است، به آب انداخت.

فوجیان که گامی دیگر به سوی نوسازی تجهیزات نیروی دریایی چین است، با ظرفیت بیش از ۸۰۰۰۰ تن به منجنیق‌های الکترومغناطیسی، عرشه پرواز تمام طول و دستگاه‌های ردیاب مجهز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم به آب انداختن و نامگذاری حدود ساعت ۱۱ صبح به وقت محلی برگزار شد. ناو هواپیمابر فوجیان نسل جدید ۰۰۳ است که جایگاه خود را در یک کارخانه کشتی‌سازی در شانگ‌های ترک کرد و در یک اسکله مجاور پهلو گرفت.

فوجیان به «شاندونگ» که اواخر سال ۲۰۱۹ به آب انداخته شد و لیائونینگ که چین در سال ۱۹۹۸ به صورت دست دوم از اوکراین خرید و در داخل کشور بازسازی کرد، می‌پیوندد.

فوجیان همچنین نام استان ساحلی شرقی رو به جزیره تایوان است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی دریایی چین ناو جنگی تجهیزات نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۳۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین نمایشگاه حجاب و عفاف در ارومیه برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، نیر الهامی امروز در جلسه کارگروه « زیست عفیفانه» که با محوریت برپایی سومین نمایشگاه پوشاک اسلامی در ارومیه برگزار شد اظهار داشت: امید است که امسال سومین نمایشگاه پوشاک اسلامی با کمک گروه‌های مردمی و دستگاه‌های اجرایی و تولیدی‌های پوشاک اسلامی سایر استان‌ها به شکل تاثیرگذار و با قوت و قدرت برگزار شود.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از تاریخ دو تا هشتم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی پارک جنگلی ارومیه برپا شده و در هفته برگزاری آن، برنامه های متنوعی پیش‌بینی شده است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه افزود: گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه برای مقابله با جنگ نرم دشمن، حمایت از تولیدکنندگان عرصه پوشاک اسلامی، فراهم کردن بستری برای آشنایی فعالان و کنشگران عرصه حجاب و عفاف باهم و همچنین آشنایی تولیدکنندگان و فروشندگان صنعت پوشاک اسلامی اقصی نقاط ایران با یکدیگر از اهداف برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب است.

وی بیان کرد: از سایر اهداف برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در ارومیه می‌توان به معرفی حجاب برتر، فراهم ساختن بستر مناسب برای مخاطبان به منظور دسترسی آسان با قیمت مناسب و خرید محصولات عفاف و حجاب در کنار حمایت از تولیدات ملی، متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی اشاره کرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی ادامه داد: اسلام به دنبال رشد فکری، علمی، اجتماعی، سیاسی و از همه مهمتر رشد معنوی زنان بوده و تمامی تعالیم اسلام از جمله مسئله حجاب بر این اساس است.

وی اظهار داشت: بی تردید مسئله حجاب به معنای منزوی کردن زن نیست و اگر کسی چنین برداشتی از حجاب داشته باشد برداشتی غلط و کاملا انحرافی خواهد داشت و از سوی دیگر حجاب تنها مخصوص بانوان نیست بلکه برای مردان نیز است و در حقیقت، رعایت حجاب سبب امنیت برای زن و مرد می شود و بحث حجاب در تمامی ادیان آسمانی نیز آمده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ سومین سرمربی که دورتموند را به فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌رساند
  • سومین نمایشگاه حجاب و عفاف در ارومیه برپا می‌شود
  • پابند الکترونیک سارق حرفه‌ای را به دام انداخت
  • پابند الکترونیک سارق را حین سرقت به دام انداخت
  • آکسیوس : آمریکا تحویل یک محموله مهمات به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • آبگرفتگی در درمانگاه شهر چوئبده بیماران را به دردسر انداخت + فیلم
  • رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • اعلام ویژه برنامه‌های دهه کرامت در سومین حرم اهل‌ بیت(ع)
  • سومین صعودکننده به لیگ برتر انگلیس 25-2024 چه تیمی خواهد بود؟
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند