Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@18:44:03 GMT

شخصیت‌شناسی مردان متولد مرداد ماه

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۳۷۳۱

شخصیت‌شناسی مردان متولد مرداد ماه

در ادبیات مزدیسنا امرداد یکی از امشاسپندان است که نگهبانی گیاهان با اوست. در مزدیسنا شخص باید به صفات مشخصه پنج امشاسپند دیگر که عبارتند از: راستی و درستی، نیک اندیشی، صلح و سازش، محبت به همنوع و فروتنی، تامین آسایش و امنیت بشر در وجودش باشد تا به مطلوب‌ترین کمال که از ویژگی‌های امرداد می‌باشد برسد.


مرد متولد ماه مرداد به زندگی خانوادگی و دوستان خود علاقه دارد؛ بنابراین سعی کنید او را با مردمی که دوستشان دارد احاطه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچه تنوع دوستان بیشتر باشد بهتر است. او نظم و ترتیب را تحسین می‌کند. دوست دارد شما لباس آخرین مد بپوشید. آرایش کردن افراطی، موی رنگ شده و چیز‌های مشابه آن برایش خوشایند نیست، ولی دلش می‌خواهد شما پوست و اندام خود را شاداب و جوان نگهدارید.
شنیدن نام افرادی همچون جورج والتر اسکات (نویسنده معروف اسکاتلندی) و جورج برنارد شاو (نویسنده مشهور انگلیسی) در لیست متولدین ماه مرداد، ویژگی قدرت تفکر، تبحر در تالیف و نویسندگی و خلاقیت را تداعی می‌کند.
پول در نظر مردان متولد مرداد ماه تعریفی به غیر از وسیله آسایش، آرامش و ایجاد امکانات برای خود و دیگران ندارد، این گروه از مردان برای به دست آوردن پول انگیزه‌ای به غیر از خوشامد خود و اطرافیانشان ندارند.
شاید با شنیدن کلمه غرور مردادی‌ها به غروری بی دلیل فکر کنید که می‌تواند آزار دهنده باشد، اما باید بدانید غرور در مردان مرداد ماه مفهومی از اخلاقیات، تعهد، عزت کلام و پشتکار دارد. مردان مغرور مرداد ماه می‌دانند که با حفظ اصول اخلاقی نباید دلیلی برای زیر پا گذاشتن غرور خود پیدا کنند. اخلاقیات در این مردان نشان دهنده حفظ اصول خود و دیگران است.


یکی از مهم‌ترین مواردی که مردان متولد مرداد به آن اهمیت می‌دهند زیبایی ظاهر است. مرد متولد مرداد از زنی خوشش می‌آید که به ظاهرش اهمیت دهد و به خودش برسد. زنانی که زیبا لباس می‌پوشند، به مد اهمیت می‌دهند، همیشه مرتب و آراسته هستند و سعی می‌کنند به بهترین شکل خود ظاهر شوند همان زنانی هستند که مرد متولد مرداد دوست دارد. علاوه بر زیبایی، مرد متولد مرداد از زنی خوشش می‌آید که همیشه همراه و همدم او باشد، در همه‌ی امور زندگی مطیع و رازدار او شود و هیچ وقت او را تنها نگذارد. وفاداری برای مرد متولد مرداد بسیار مهم است و او زنی را دوست دارد که همه چیز را صادقانه بگوید و فقط از همسرش کمک بخواهد و به و تکیه کند. اگر می‌خواهید زن مورد علاقه‌ی یک مرد متولد مرداد باشید، به هیچ وجه نباید ارزش و احترام او را زیر سوال ببرید و همیشه فقط و فقط به او پناه بیاورید و اجازه ندهید هیچ کسی جز او رازدار و غم خوار شما باشد. انتظار بی جا نداشته باشید، عاقلانه رفتار کنید و همه‌ی وظایف خود را به عنوان یک زن در زندگی مشترک به درستی انجام دهید.
استعداد بسیار شگرفی در حیطه مکانیک در وجود مرد مرداد ماهی نهفته است. مرد مردادی توانایی فعالیت در سایر زمینه‌ها همچون معماری، الکترونیک و نجاری را نیز دارد. هر چند مردادی ها، علاقه بسیاری به فرزند دارند، اما متاسفانه صاحب بچه‌های زیادی نمی‌شوند.
باید متوجه این موضوع باشید که چنانچه با مرد مرداد ماهی معاشرت دارید بدانید که تا زمانی که سخاوتمندی و مهربانی خود را در حد اعلا حفظ کنید، وی بسیار در آرامش است؛ اما امان از روزی که او را نادیده بگیرید.
نادیده گرفتن و بی توجهی به این مردان آسیب زیادی به آن‌ها می‌زند در حقیقت اگر مورد توجه و ستایش واقع نشوند، به قدری خشمگین می‌شوند که شاید دیگر نتوانند به حالت اولیه خود در ابراز احساسات بازگردند؛ بنابراین سعی کنید با زیرکی و درایت کامل این منبع پر از مهربانی را برای همیشه شارژ نگه دارید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: طرز تهیه مرداد ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۳۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در کنار فصل چهارم مجموعه «زیرخاکی» دو سریال ماه مبارک رمضان شبکه یک سیما بودند.

پخش «نون خ ۵»  روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه به پایان رسید ؛ درفصل پنجم این مجموعه تلویزیونی، «نورالدین خان‌زاده» با نقش‌آفرینی سعید آقاخانی و همولایتی‌هایش این بار به سیستان و بلوچستان سفر کرده و در فضای جغرافیای متفاوتی از غرب کشور ماجرا‌ها و چالش‌های خود را دنبال می‌کنند.

از سوی دیگر مسائلی همچون محیط‌زیست، حفظ گونه‌ای جانوری و گیاهی در حال انقراض، میراث فرهنگی و زیبایی‌های ایران و به ویژه سیستان و بلوچستان نیز مورد توجه سازندگان «نون خ» قرار داشته است.ضمن این که بسیاری از اتفاقات روز و شخصیت های مطرح فرهنگی، ورزشی و سیاسی هم به صورت مستقیم یا غیر مستقیم دستمایه  شوخی های این مجموعه تلویزیونی بودند.

در یکی از قسمت‌های این مجموعه، در بین گفتگوی شخصیت‌های این مجموعه به عادت غذایی وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان  نیز اشاره شد.

شمسایی که به تازگی همراه با تیم ملی فوتسال کشورمان به مقام مقهرمانی مسابقات فوتسال آسیا رسیده است شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر به این موضع و واکنش‌هایی که در سطح جاکه داشته است اشاره کرد که ویدئوی آن را در ادامه می‌بینید. 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • هالند به جای پادشاه بربرها در بازی کلش آف کلنز!
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در کردستان
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel