Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حیدری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: فونداسیون پل و تقاطع غیر همسطح میدان شهید مطهری بوشهر با دستگاه حفاری تا عمق ۲۵متری اجرا و پورتال دور یونولیت و محافظ شده در عمق رویه قلوه ریزی دارد تا در صورت نفوذ آب صدمه ای به فونداسیون وارد نشود.

 وی بیان کرد: در زمان حاضر نیز شبکه آب را نیروی دریایی قطع کرده که کار ترمیم را انجام بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حیدری ادامه داد: همیشه در هر پروژه‌ای مواردی چون شکستی شبکه و نشت آب رخ می‌دهد و با توجه به اینکه شبکه آب محدوده تقاطع غیر همسطح میدان شهید مطهری نیز بیش از ۴۰ سال عمر داشته در چنین شرایطی شکستن آن دور از انتظار نبوده است.

وی افزود: تمامی پایه های تقاطع تا عمق ۲۵متری لایه سخت بتن ریزی همراه با مقاومت بالا بصورت ویژه صورت گرفته است.
حیدری اظهار کرد: در تقاطع میدان شهید مطهری این فونداسیون از نوع قوی‌ترین نوع اجرایی است که حتی در شرایط بحران نیز پاسخگو خواهد بود.

حیدری یادآور شد:  در مراحل ابتدایی اجرای پروژه نیز  تذکرهای مکتوب و حضوری به نیروی دریایی برای تغییر شبکه داده شده بود که اعلام کردند در صورت شکستگی فوری نسبت به اصلاح آن اقدام می‌کنند.
وی افزود: علت شدت آب نیز وجود پمپ بسیار قوی برای انتقال آب است که در زمان روشن شدن شدت بسیار زیادی برای انتقال آب دارد.

حیدری عنوان کرد: تمامی اقدامات حفاری نیز با حضور دستگاه‌ها مرتبط صورتجلسه شده و بدون حضور دستگاه‌های زیرساخت و تایید صورتجلسه کاری صورت نگرفته است.
 

برچسب‌ها حسین حیدری طرح های عمرانی شهرداری بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین حیدری طرح های عمرانی شهرداری بوشهر حسین حیدری طرح های عمرانی شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۴۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدل ایست آی: اسرائیل قصد دارد مانع خروج مردان از رفح شود

یک مقام ارشد غربی آگاه به برنامه‌های رژیم صهیونیستی به پایگاه خبری «میدل ایست آی» گفت این رژیم «شبکه پیچیده‌ای از ایستگاه‌های بازرسی» را طراحی می‌کند تا هنگام حمله احتمالی به رفح، مانع خروج مردان در سن سربازی شود.

به گزارش ایسنا، این ایست بازرسی‌ها به شیوه‌ای طراحی شده‌اند که به برخی زنان و کودکان اجازه خروج از رفح را در پیش از حمله احتمالی رژیم صهیونیستی می‌دهد اما مردان غیرنظامی و غیرمسلح فلسطینی احتمالا از خانواده‌های خود جدا خواهند شد و در طول چنین حمله احتمالی در رفح می‌مانند.

پایگاه خبری میدل ایست آی می‌نویسد: «افشای این گزارش درباره ساخت شبکه‌های پیچیده‌ای از ایست بازرسی‌ها نشان می‌دهد که اسرائیل چگونه و تا کجا برای حمله به رفح برنامه‌ریزی می‌کند؛ جایی که بیش از یک میلیون آواره فلسطینی به چادرها و اردوگاه‌های موقت پناه برده‌اند.»

یک مقام مطلع ارشد غربی به این پایگاه خبری گفت: «اسرائیل شبکه‌ای از ایست بازرسی‌ها را ایجاد می‌کند تا از خروج مردان در رفح جلوگیری کند.»

در دویست و هفتمین روز جنگ غزه درحالی که در سایه امید به برقراری آتش‌بس، جنایات صهیونیست‌ها ادامه دارد وزارت بهداشت غزه آمار به روز شده جنگ در این باریکه را اعلام کرد.

براساس گزارش شبکه الجزیره، تعداد قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر به ۳۴ هزار و ۵۳۵ شهید و ۷۷ هزار و ۷۰۴ مجروح رسیده است.

«عباس دهوک» مشاور ارشد نظامی سابق وزارت امور خارجه آمریکا و وابسته نظامی در خاورمیانه در گفت‌وگو با میدل ایست آی ادعا کرد: «اسرائیل همه مردان را نظامی حماس در نظر می‌گیرد مگر خلاف آن ثابت شود. محاصره رفح کاری هولناک است و اینکه پدران و پسران را از خانواده‌هایشان جدا می‌کند، کار خوبی است.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس
  • میدل ایست آی: اسرائیل قصد دارد مانع خروج مردان از رفح شود
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • اخراج دروازه‌بان والنسیا از زمین به دلیل لمس توپ با دست خارج از محوطه جریمه (بارسلونا 1-2 والنسیا)
  • خروج علیه شهردار تهران
  • صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • فرونشست زمین و شکستگی لوله آب در خیابان علامه مجلسی
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»