Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده روسیه در امور سوریه گفت که عملیات نظامی احتمالی ترکیه در شمال سوریه تهدیدات امنیتی جدید برای ترکیه ایجاد خواهد کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، «الکساندر لاورنتیف» نماینده ویژه ریاست جمهوری روسیه در امور سوریه اعلام کرد که روسیه نیروهای خود را در سوریه در مقابل برنامه ریزی ترکیه برای انجام عملیات نظامی در شمال این کشور تقویت نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که با خبرگزاری «اسپوتنیک» گفت‌وگو می‌کرد، تأکید کرد که عملیات نظامی احتمالی ترکیه در شمال سوریه ممکن است کُردها را به ایجاد یک کشور مستقل وادار کند.

نماینده روسیه در امور سوریه گفت که عملیات نظامی احتمالی ترکیه در شمال سوریه تهدیدات امنیتی جدید برای ترکیه ایجاد خواهد کرد.

نماینده پوتین در سوریه پیشتر هم بر مخالفت مسکو با تهدیدهای ترکیه برای انجام عملیات نظامی جدید در سوریه، تأکید کرد و از ترکیه خواست از راه های مسالمت آمیز موضوع را حل کند.

لاورنتیف در نشست آستانه هم درباره تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه هشدار داد و گفت: حملات اسراییل به خاک سوریه غیرقابل قبول است که این موضوع در مذاکرات نورسلطان بررسی خواهد شد.

لاورنتیف در این نشست اقدام‌های ترکیه در شمال سوریه را نیز غیرمنطقی خواند و گفت که این اقدام‌ها شرایط را بی‌ثبات و تنش‌ها را در منطقه تشدید می‌کند.

هجدهمین دور مذاکرات آستانه درباره سوریه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه - به مدت دو روز - در شهر نورسلطان پایتخت قزاقستان آغاز شده و شرایط بازگشت آوارگان سوری مهمترین دستور کار این دور از مذاکرات است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: روسیه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: روسیه ترکیه در شمال سوریه عملیات نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، منابع خبری رژیم صهیونیستی فیلم عملیات ضدصهیونیستی عصر امروز را که از سوی یک گردشگر ترکیه‌ای به اجرا درآمد منتشر کردند.

در این فیلم لحظه اجرای این عملیات و حمله گردشگر ترکیه‌ای به یک نظامی صهیونیست با سلاح سرد و شهادت این گردشگر ترکیه‌ای به ضرب چندین گلوله نظامیان صهیونیست به نمایش درآمده است.

گفتنی است عصر امروز منابع خبری از زخمی‌شدن یک نیروی پلیس رژیم صهیونیستی در اطراف باب الساهره (یکی از دروازه‌های مسجدالاقصی) در منطقه قدیمی قدس خبر دادند.

مجری این عملیات با استفاده از سلاح سرد این نظامی صهیونیست را مورد حمله قرار داده و پس از آن در تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

منابع عبری اعلام کردند که مجری این عملیات یک گردشگر ترکیه‌ای بوده که روز گذشته وارد قدس اشغالی شده است.

نظامیان صهیونیست پس از عملیات ضد صهیونیستی امروز شماری از جوانان فلسطینی در منطقه باب الساهره را مورد ضرب و شتم قرار داده و آن‌ها را بازداشت کردند.

کد خبر 6093572

دیگر خبرها

  • بارش سیل آسا در پایتخت ترکیه
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه