Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در جریان سفر به استان هرمزگان از پروژه‌های دریایی وزارت دفاع در بندر عباس بازدید کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ آشتیانی در بازدید از مراحل ساخت ناوشکن، شناور‌های سطحی و زیرسطحی گفت: توسعه قدرت در همه‌ی ابعاد دفاعی اعم از زمینی و هوایی و بویژه دریایی از اولویت‌های برنامه‌های دفاعی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر دفاع با بیان اینکه موقعیت ژئوپولتیک ایران به ویژه در آب‌های خلیج فارس از اهمیت راهبردی برای ما برخوردار است، تصریح کرد: وزارت دفاع متناسب با نیاز نیرو‌های مسلح و تهدیدات منطقه‌ای در همه آب‌های سرزمینی‌اش ناوگان دریایی نیرو‌های مسلح را به روز و مجهز خواهد کرد.

وی در این بازدید افزود: پیام ما به منطقه و‌جهان، پیام صلح و آرامش است و از طرفی معتقدیم صلح و ثبات منطقه با حضور و مشارکت همه کشور‌های منطقه قابل حصول است و جمهوری اسلامی ایران حضور بیگانگان و نیرو‌های فرامنطقه‌ای را علت ناامنی در این منطقه می‌داند.

امیر آشتیانی هشدار داد: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع ملت ایران و دفع تهدیدات تردید به خود را نداده و نخواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امیر آشتیانی آب های خلیج فارس ناوشکن تهدیدات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر آشتیانی عازم قزاقستان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، تهران را به مقصد آستانه پایتخت قزاقستان ترک کرد.

سخنرانی و گفت‌وگو با وزرای دفاع حاضر در این اجلاس از برنامه‌های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر خواهد بود.

سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت‌های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت‌های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

کد خبر 6088546 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • امیر آشتیانی عازم قزاقستان شد
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است