Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@06:36:36 GMT

پنجعلی: اینگونه صعود به دور بعد جام‌جهانی ممکن نیست

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۴۳۳۰

پنجعلی: اینگونه صعود به دور بعد جام‌جهانی ممکن نیست

به گزارش "ورزش سه"، محمد پنجعلی مدیر مدارس تیم پرسپولیس در این باره به خبرنگار ما گفت: حکم را به من داده اند اما مستلزم این است بستر فراهم بشود چون کار واقعا حساس است. آکادمی های پرسپولیس در سراسر کشور وجود دارد، پرسپولیس تیم بزرگی است و کیفیتش باید بالا باشد و ما به هرحال باید یکسری بچه های رزومه دار که خاک خورده پرسپولیس هستند را جذب کنیم و به آن ها مأموریت بدهیم بروند استعداد ها را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروسه خیلی سنگینی است و مستلزم این است واقعا حمایت شود.

او در مورد اینکه برای انجام این کار منابع مالی و اسپانسر دارند یا خیر ادامه داد: باید بودجه ما تعریف شود و پیگیر اسپانسر هم هستیم چون وسعت کار زیاد است کسانی را می خواهیم که واقعا نخبه ها را پیدا کنند و بتوانیم آن ها را جذب کنیم تا کارگشا باشند تا بتوانیم آن ها را در بدنه تیم استفاده کنیم، فعلا شروع کار است. ما دنبال بودجعه و اسپانسر هستیم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد فعال بودن این تیم در فصل نقل و انتقالات نظرش را اینگونه بیان کرد: به نظر من باشگاه خیلی بازیکنان خوبی جذب کرده. فکر می کنم از لحاظ مالی دست باشگاه باز است و بازیکنان محوری را جذب کرده است.

پنجعلی در پایان در مورد شکست تیم ملی در بازی دوستانه با الجزایر افزود: واقعیتش این است در بازی‌های تدارکاتی برد و باخت مهم نیست. باید با تیم هایی بازی کنیم که روی ما فشار بیاورند و نقاط ضعف و قوت را کادر فنی متوجه شود. ما در بازی های دوستانه ۱۰ گل هم بخوریم چیزی را از دست نمی دهیم. مستلزم این است این تعداد بازی ها زیاد شود و باید از این به بعد با تیم های قوی تر بازی کنیم.

او ادامه داد: اگر اینگونه باشد شاید به مرحله بعدی جام جهانی صعود کنیم ولی با این وضعیت نه. چون بچه ها باید با هم هماهنگ شود و کادرفنی این فرصت را داشته باشد ترکیب را جابجا کند و همه را بشناسد با انجام یک بازی این اتفاق نمی افتد. بچه ها همه خوب و لژیونر هستند اما دیدیم که کیفیت خودشان را نتوانستند نشان بدهند و دلیلش هم این است کمتر کنار هم بازی کردند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد پنجعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی سیستانی ها ٰ؛ آب هیرمند سیستان را اینگونه زیبا کرد | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، به دنبال بارندگی های اخیر در کشور افغانستان، بخش کمی از سیلاب و دشتمال وارد منطقه سیستان شده و به دشت خشکیده آن جان دوباره بخشیده است، اگرچه این روزها موقت و زودگذر است اما خوشحالی مردم را به دنبال داشته است.

سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان کد خبر 848329 منبع: فارس برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان باران افغانستان رود هيرمند

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • شادی سیستانی ها ٰ؛ آب هیرمند سیستان را اینگونه زیبا کرد | تصاویر
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • (ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال
  • صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی