Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون فوتبال ایران چند ماه پیش در خبری رسمی اعلام کرد تیم ملی فوتسال کشورمان روزهای ۱۵ و ۱۷ تیرماه در دیدارهای تدارکاتی به مصاف آرژانتین می‌روند.

قرار بود تیم ملی ایران دو روز زودتر به آرژانتین سفر کند و برای این مسابقه که جهت آماده سازی ایران قبل از حضور در جام ملت‌های آسیا پیش بینی شده بود، شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال با وجود اینکه صدور روادید آرژانتین روندی طولانی دارد اما تاکنون اقدامی از سوی فدراسیون آرژانتین در این زمینه صورت نگرفته است.

خبرنگار مهر در این راستا سوالی را از «سباستین» خبرنگار آرژانتینی پرسید که وی اعلام کرد آرژانتین قرار است روزهای ۲۴ و ۲۶ تیرماه در پاراگوئه به مصاف تیم ملی این کشور برود.

سباستین در این خصوص گفت: طبق اطلاعات ما، آرژانتین درخواست داده بود بازی با ایران یک هفته زودتر (۸ تیرماه) برگزار شود ولی نمی دانم برای پروسه صدور ویزا چه اتفاقی می‌افتد.

پیش از این مدیر دپارتمان تیم‌های ملی آرژانتین، ایران را برای بازی در این کشور دعوت کرده بود اما ظاهراً فدراسیون فوتبال آرژانتین پاسخ نامه‌های ایران برای دریافت روادید را نمی‌دهد.

تیم ملی ایران مهرماه امسال در مسابقات جام ملت‌های آسیا حضور خواهد داشت و برگزاری بازی با آرژانتین می‌تواند کمک بزرگی به تیم وحید شمسایی برای آماده سازی بهتر و بیشتر باشد.

کد خبر 5516477 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران جام ملت های آسیا وحید شمسایی تیم ملی فوتسال آرژانتین فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس دراگان اسکوچیچ وزنه برداری کشتی آزاد اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال الجزایر شمشیر بازی تنیس روی میز تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس عصر دیروز برای انجام بازی مقابل نساجی راهی قائمشهر شد و باید امروز مقابل این تیم انتهای جدولی قرار بگیرد. پرسپولیس برای بازی امروز امید عالیشاه را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و کاپیتان اول سرخ پوشان نمی‌تواند تیمش را در این بازی مهم همراهی کند. از اردوی پرسپولیس خبر رسیده اوستون اورونوف ستاره ازبکستانی پرسپولیس که عملکرد خیره کننده‌ای در نیم فصل دوم داشته، دچار سرماخوردگی شده و ممکن است بازی حساس امروز مقابل نساجی را از دست بدهد.

اورونوف در آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به مازندران شرکت کرد، ولی خیلی سرحال نبود. هرچند اوسمار تاکید کرده که پزشکان تیم اوستون را به بازی امروز برسانند، ولی ممکن است این بازیکن شرایط بازی از ابتدا را نداشته باشد.

اورونوف در اردوی پرسپولیس حضور دارد و اوسمار او را در ترکیب اصلی هم قرار داده است. با این حال در صورتیکه او بعد از معاینه نهایی نتواند بازی کند، سرمربی پرسپولیس مجبور است از بازیکن دیگری در ترکیب اصلی استفاده کند. گفتنی است آخرین پیگیری‌ها نشان می‌دهد شانس بازی کردن اورونوف بیشتر از بازی نکردنش است و احتمالا او را به بازی امروز مقابل نساجی خواهند رساند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • هوش مصنوعی یک ابزار کمکی است و جایگزین پزشک نمی شود
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • لیونل مسی والیبال دشمن رویای بزرگ ایران!
  • جایگزین اسکناس کیلویی
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • هوش مصنوعی یک ابزار کمکی است و جایگزین پزشک نمی‌شود
  • هوش مصنوعی جایگزین پزشک نمی‌شود
  • بهترین خوراکی‌ها برای جایگزین کردن آن با شیرینی (فیلم)