Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@10:08:27 GMT

با وجود بودجه کم نایب‌قهرمان لیگ یک بسکتبال شدیم

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۴۵۰۹

با وجود بودجه کم نایب‌قهرمان لیگ یک بسکتبال شدیم

ایسنا/خراسان رضوی محمد قیاسی گفت: تعیین برنده با برگزاری دو دیدار کار را کمی سخت کرد و اجازه نداد شانسی برای قهرمانی در لیگ یک داشته‌باشیم.

محمد قیاسی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص نایب قهرمانی تیم آویژه صنعت پارسا در مسابقات لیگ یک بسکتبال کشور، اظهار کرد: مجموع امتیازات کسب شده در ۲ بازی برنده فینال و قهرمان لیگ را تعیین کرد که این موضوع کمی کار را برایمان سخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی اول را با ۶ امتیاز اختلاف بردیم اما در بازی دوم با ۱۰ امتیاز باختیم و در مجموع نایب قهرمان لیگ یک شدیم.

وی افزود: شاید اگر بازی سومی وجود داشت، می‌توانستیم برنده باشیم و به قهرمانی برسیم. در بازی دوم در حمله و امتیازگیری مشکل داشتیم. عامل اصلی برد تیم توفارقان بازیکن آمریکایی این تیم بود که ۲۵ امتیاز کسب کرد. ما از بازیکنان بومی و جوان استفاده کردیم. اگر شرایط استفاده از بازیکنان خارجی را داشتیم، قطعا می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم آویژه در لیگ یک یادآور شد: فصل قبل هم در لیگ یک حضور داشتیم اما به دلیل کرونا و محدودیت‌های برگزاری لیگ، بازی‌ها به تاخیر افتاد. همین موضوع باعث شد که بازیکنانم به سایر تیم‌ها در سوپرلیگ بروند و نتوانیم تیم خوبی را ببندیم. در دور مقدماتی دوم شدیم، اما در مرحله پلی‌آف از مسابقات حذف شدیم.

قیاسی بیان کرد: امسال با برنامه‌ریزی بهتر کار کردیم، تمرینات را زودتر شروع کردیم و در نهایت توانستیم مقام بهتری در پایان کسب کنیم. بودجه امسال آویژه در لیگ یک، بین یک‌چهارم تا نصف تیم‌های اصلی و برتر لیگ یک بود. به جرات می‌توان گفت که رقم قرارداد بازیکن آمریکایی تیم توفارقان، به اندازه قرارداد کل بازیکنان و کادر فنی تیم ما بود.

وی در خصوص کیفیت لیگ دسته یک تصریح کرد: در ابتدا و با توجه به تعداد زیاد تیم‌ها بازی‌های چندان خوبی ندیدیم، اما با آغاز مرحله پلی‌آف و حضور تیم‌های قوی‌تر کیفیت بازی‌ها بهتر شد. با توجه به حضور بازیکنان خارجی در تیم‌های حاضر در لیگ یک، کیفیت بازی‌های امسال نسبت به پارسال بسیار بهتر شده بود.

سرمربی تیم آویژه در لیگ یک گفت: قرار است که دو تیم اول دسته یک به لیگ برتر اضافه شوند، اما از آنجایی که آویژه در لیگ برتر نماینده دارد باید ببینیم مجموعه باشگاه چه تصمیمی خواهدگرفت. از سال ۹۹ در باشگاه آویژه و تمامی لیگ‌ها حضور داشتم و فعلا قراردادی ندارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی آویژه صنعت پارسا مشهد بسكتبال لیگ برتر بسکتبال آویژه در لیگ لیگ یک بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۴۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار نهایی رقابت‌های لیگ کاپ امارات، شامگاه جمعه تیم‌های فوتبال الوحده و العین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر به سود الوحده به پایان رسید تا این تیم عنوان قهرمانی لیگ کاپ امارات را از آن خود کند.

احمد نورالله‌ی لژیونر ایرانی الوحده در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حاضر بود و به طور کامل بازی کرد.

تک گل الوحده در این بازی را «پیمنتا پرز لوپز» در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند.

العین در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال آسیا موفق شده بود در دیدار نیمه نهایی از سد تیم قدرتمند الهلال عبور کند و راهی دیدار نهایی شود اما در این بازی مغلوب یاران نورالله‌ی شد و نتوانست نخستین جام این فصل را کسب کند.

کد خبر 6096004

دیگر خبرها

  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • اوسمار: تا روز آخر می‌جنگیم/دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان می‌شود
  • به روز رسانی| اوسمار: تا روز آخر می جنگیم/ اگر به شانس بود همه تیم های برزیلی هر سال باید قهرمان شوند