Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@15:14:29 GMT

سرقت تجهیزات ترافیکی افزایش پیدا کرده است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۴۶۳۳

سرقت تجهیزات ترافیکی افزایش پیدا کرده است

مهدی گلشنی گفت: یکی از فعالیت‌های ترافیکی سطح شهر، توسعه یا نگهداشت تجهیزات ترافیکی (تابلو و علائم عمودی، گاردریل، نیوجرسی، مینی نیوجرسی، دوربین‌ها و دیگر اقلام ترافیکی شهر) است.

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: انواع و اقسام تجهیزات ترافیکی نظیر گاردریل و نرده‌ها فلزی سطح شهر به سرقت برده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به سرعت بالای خودروها در بزرگراه‌ها، استفاده از گاردریل‌ها در بزرگراه‌ها ضرورتی جدی است. 

سال گذشته حدود ۵۵ میلیارد تومان از تجهیزات ترافیکی مناطق ۲۲گانه شهر تهران به سرقت رفته است یعنی دیگر ۵۵ میلیارد تومان به بیت المال و  مدیریت شهری خسارت وارد شده است.

او گفت: بیشترین سرقت‌ها مربوط به گاردریل، پایه تابلوهای خطرنما و مسیرنما، هندریل‌ پل‌های سواره رو، دوربین‌ها، نرده‌های فلزی، نرده‌های پلکان عابرپیاده، تجهیزات الکترونیکی ایستگاه‌های اتوبوس، کابل و ... است.

این مقام مسئول گفت: سرقت تجهیزات ترافیکی فقط بُعد خسارت مادی و لطمه زدن به اموال بیت المال را ندارد بلکه ایمنی شهروندان را هم به مخاطره می‌اندازد. زمانی‌ که گاردریل یا متعلقات مربوط به آن به سرقت می‌رود، امکان عملکرد صحیح گارد در تصادفات بزرگراهی وجود ندارد و راننده متوجه آسیب بیشتری می‌شود.

او گفت: سرقت در مناطق ۲۲، ۱۹، ۱۸، ۲۱، ۱، ۲، ۳، ۴، ۱۵ و ۱۶ نسبت به دیگر مناطق شهر تهران بیشتر صورت می‌گیرد. کمترین سرقت هم مربوط به مناطق مرکزی شهر نظیر ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ... است.

گلشنی گفت: برای جلوگیری از این اتفاق، خودروهای پیمانکاران مناطق ۲۲گانه مجهز به تابلو مشخصات، لباس متحدالشکل و مجوز فعالیت هستند. همچنین گشت زنی مناطق و نواحی در روز و شب افزایش یافته است. تلاش شده تا اقدامات متعددی برای جلوگیری از سرقت تجهیزات ترافیکی پیش بینی و اجرا شود. این اقدامات شامل استحکام نصب تجهیزات ترافیکی، تغییر جنس مصالح، افزایش پیگیری‌های قضایی و ... است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک شهرداری تهران تجهیزات ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۴۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق مسکن افزایش پیدا کرد؟ | توضیحات مهم مدیرکل روابط کار وزارت تعاون

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، غریوی گفت: سال گذشته در جلسات شورای عالی کار تصمیمی در خصوص افزایش حق مسکن گرفته نشد و در حال حاضر بنایی در این باره وجود ندارد. با موافقت نمایندگان کارگری و کارفرما قرار شد به جای افزایش حق مسکن حداقل دستمزد و مزایای دیگر افزایش پیدا کند. پیشنهاد حق مسکن ابتدا باید توسط اعضای شورای عالی کار مطرح و پس از این در هیات وزیران به تصویب برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کد خبر 849334 برچسب‌ها وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی قیمت مسکن و زمین خبر مهم مسکن

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • حق مسکن افزایش پیدا کرد؟ | توضیحات مهم مدیرکل روابط کار وزارت تعاون
  • فیلم| حق مسکن افزایش پیدا کرد؟
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران | سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • نصب تابلو‌ها و علائم ترافیکی در کمربندی نسیم شمال