Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@14:23:14 GMT

کتاب «امام خمینی (ره) احیاگر ارزش‌های اسلامی»

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۴۶۹۴

کتاب «امام خمینی (ره) احیاگر ارزش‌های اسلامی»

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «امام خمینی (ره) احیاگر ارزش‌های اسلامی» توسط مؤسسه چاپ و نشر عروج وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) در ۱۰۴ صفحه با جلد شومیز روانه بازار نشر شد.

فرهنگ، تمدن و حیات انسان بیش از هر چیز مدیون حضور فداکاری و فرزانگانی است که با اندیشه و عمل خویش، همچون مشعلی فروزان فراروی جامعه قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک یکی از این فرزانگان که درخشندگی منحصر به فردی داشت، امام خمینی (س)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران است. پس لازم است برای شناخت بیشتر این مرد فرزانه و استفاده از گفتار و اخلاق و رفتار ایشان، هر چه بیشتر مطالعه شود.

در این راستا به کتاب‌ها و مجلات تخصصی در زمینه شناخت امام خمینی (س) رجوع شده که همه آنها به گونه‌ای زندگی ایشان را مورد مطالعه و بررسی قرار داده‌اند. با این تحقیق روشن شد که شخصیت امام خمینی (س) دارای برجستگی خاصی است که به واسطه آن، موجبات رشد و تعالی ایشان را در ابعاد مختلف فراهم کرده است.

این کتاب در چهار فصل به معرفی بخشی از شخصیت امام خمینی (س) پرداخته است: فصل اول: کلیات و مفاهیم، فصل دوم: بررسی شخصیت امام خمینی (س)، فصل سوم: سیره امام خمینی (س) در احیای ارزش، فصل چهارم: بهره‌گیری از راهکارهای امام (س) در حفظ شعائر اسلامی.

علاقمندان می‌توانند برای تهیه کتاب به فروشگاه‌های مؤسسه چاپ و نشر عروج و برای کسب اطلاع به سایت این مؤسسه مراجعه کنند.

کد خبر 5515491 فاطمه ترکاشوند

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران امام خمینی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ره انتشارات عروج تازه های نشر کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس حوزه هنری بنیاد سعدی شورای فرهنگ عمومی نشر افکار جنگ تحمیلی انتشارات ذکر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور انتشارات کتاب جمکران امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۴۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت معلم از نگاه امام خمینی: شغل شما آدم سازی است

حجم ویدیو: 3.69M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • روایت شاپور بختیار از سبک زندگی امام خمینی
  • انتقاد امام جمعه همدان از توجه به ارزش‌های مادی در مدارس
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • اهمیت معلم از نگاه امام خمینی: شغل شما آدم سازی است
  • امام خمینی: باید پینه دست کارگران را بوسید
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • کارنامه و کتابشناسی شهیدمطهری؛ از مشهد و قم تا مبارزه با مارکسیسم
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا