Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم خاکسپاری پیکر سرور پاک نشان، هنرمند پیشکسوت رادیو امروز جمعه، ۲۷ خرداد ماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد.

احمدرضا صدر، مدیر روابط عمومی معاونت صدا در گفت و گویی با ایران اکونومیست درباره جزئیات مراسم خاکسپاری این هنرمند، اعلام کرد: لحظاتی پیش پیکر خانم پاک نشان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) ردیف ۱۴۶ شماره ۴۲ در کنار مرحوم هوشنگ ظریف (موسیقی‌دان و نوازندهٔ برجسته تار) و در نزدیکی مزار زنده یاد جمشید مشایخی (بازیگر فقید کشورمان) به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: داوود حیدری، پریچهر بهروان، حمید خزایی قائم مقام اسبق معاونت صدا، علی حاجی نوروزی و مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و همچنین تعدادی از همکاران سابق رادیویی خانم پاک نشان در مراسم خاکسپاری حضور داشتند.

در این مراسم پریچهر بهروان و داوود حیدری ـ دو گوینده باسابقه رادیو به نمایندگی از اهالی صدا برای لحظاتی سخنرانی کردند و زحمات و تلاش های بی وقفه سرور پاک نشان برای عرصه رادیو را ارج نهادند.

بیشتر بخوانید:

کم گوی و گزیده گوی چون سرور صدا!

صدر همچنین اعلام کرد: مراسم یادبود خانم پاک نشان فردا شنبه، ۲۸ خرداد ماه در منزل شخصی ایشان برگزار می‌شود و به دلیل اینکه این هنرمند اهل گرگان بودند، مراسم دیگری هم در زادگاهش برگزار خواهد شد.

به گزارش ایران اکونومیست، روز گذشته ـ ۲۶ خرداد ماه ـ  سرور پاک نشان گوینده برجسته و باسابقه رادیو در سن ۷۹ سالگی دار فانی را وداع گفت. پیکر پاک نشان امروز جمعه ـ ۲۷ خرداد ماه ـ در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد.

او از سال ۱۳۴۲ در رادیو گرگان به عنوان گوینده مشغول به کار شد و در همان سال های اولیه کار در رادیو به تهران آمد و تا به امروز گویندگی برنامه های مختلفی چون "گلها"، "فرهنگ و مردم"، "خانواده"، "علم و زندگی" و برنامه های بسیار دیگر را بر عهده داشته است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: سرور پاکنشان درگذشت

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سرور پاکنشان درگذشت قطعه هنرمندان خرداد ماه سرور پاک پاک نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کافی است انسان باشد!

یک. دستان نحیف کودک و آه مظلومیت او در برابر بمب‌ها و جنگنده‌ها پیروز می‌شود، همان‌گونه که خون بر شمشیر پیروز شد. این مهم‌ترین تصویر این روزهای غزه است.
دو. از عاشورای ۶۱، قاب‌های ماندگاری در ذهن‌ها مجسم است و نسل به نسل منتقل‌شده، از دستان بریده یک علمدار، تا حنجره طفل شیرخوار؛ کربلای غزه هم برای نسل امروز، یادآور همان شدائد و مصائب کربلاست. تصویرها را همه ما به‌اندازه توان و تحمل مان دیده‌ایم، زنی که خانه ویرانه خود را که تمام دیوارهایش فروریخته جارو می‌زند، دختری که سرمای هوا، بدنش را به لرزه انداخته، پسری که از گرسنگی، لاغر شده و رنگ به رخسار ندارد و پدری که با بهت، در میان آوارها دنبال همسر و فرزندان خویش است.
سه. اگر می‌شنویم جوانان و دانشگاهیان در اروپا و آمریکا علیه اسرائیل و حمایت‌های دولتشان از این رژیم شوریده‌اند، اگر صدای مظلومین غزه به سرتاسر عالم رسیده و انزجار و تنفر از رژیم کودک کش صهیونیستی در حال فوران است، نشانه‌ای بر این است که خون بر شمشیر پیروز می‌شود. کربلای امروز شباهت‌های زیادی با کربلای حسین بن علی علیهماالسلام دارد. در آن قیامت صغری، همان‌گونه که لشکر حق ریزش و رویش داشت، امروز هم برخی مسلمانان و اعراب منطقه در خفا و علن در کنار دژخیمان ایستاده‌اند و از سوی دیگر، دانشجویان آمریکایی و اروپایی صدای فریاد مردم غزه شده‌اند. جوانه‌های حق از دل نقطه تسلط فرهنگ باطل در حال سر برآوردن است و همچون سروی که ریشه‌هایش دل صخره‌ها را می‌شکافد و پیش می‌رود، سنگ‌ها و صخره‌های فرهنگ لیبرال متظاهر مدعی حقوق بشر در حال شکستن است.
چهار. باید مراقب اختلافات و فتنه‌انگیزی‌ها بود. هرقدر اسرائیل در سراشیب قرار می‌گیرد بیشتر دست‌وپا می‌زند که الغریق یتشبث بکل حشیش. دوگانه شیعه-سنی یا دوگانه مسلمان-غیرمسلمان و عرب-عجم و هرچیزی ازاین‌دست فرعی و ساختگی است. دوگانه اصلی که باید محور تمام معادلات و ارتباطات باشد، دوگانه بمب-کودک است و صدالبته که هر انسان آزاده‌ای در سمت کودک می‌ایستد. صبر کنید، به آزاده بودن هم احتیاج نیست، کافی است انسان باشد!

دیگر خبرها

  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه یازدهم اردیبهشت
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران
  • وزیری‌تبار، قره‌نی‌نواز سال کودتا: قمرالملوک پیر دیر است و برایم ارشدیت دارد/ از مردها بنان و بنان و بنان
  • در چه سنی میزان باروری زنان به انتها می‌رسد؟
  • کافی است انسان باشد!
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه هشتم اردیبهشت