Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@11:39:48 GMT

ابزار امنیتی آنلاین Microsoft Defender همگانی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۴۷۴۰

ابزار امنیتی آنلاین Microsoft Defender همگانی شد

Microsoft Defender اکنون به طور کلی برای همه دستگاه‌های شخصی) نه فقط رایانه‌های شخصی ویندوز و مشاغل در دسترس است. دفندر جدید به مشترکین مایکروسافت ۳۶۵ یک ابزار آنلاین می‌دهد که بتواند با بدافزار‌های موجود و اقدامات امنیتی فیشینگ مقابله کند.

این سیستم حفاظتی ضد بدافزار دیگر مخصوص ویندوز نیست و به اندروید، iOS و macOS گسترش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به کمک این سرویس هشدار‌های امنیتی و همچنین راه حل‌ها و نکاتی را دریافت خواهید کرد و می‌توانید امنیت کل خانواده را از داشبورد مرکزی مدیریت کنید و سیستم‌های آنتی ویروس را مشاهده کنید.

Defender برای افراد با برنامه‌های شخصی و خانوادگی Microsoft ۳۶۵ در اکثر کشور‌ها گنجانده شده است. همچنین قیمت‌ها از ۷۰ دلار در سال برای یک حساب شخصی شروع می‌شود. این شرکت متعهد شده که این "فقط شروع" تلاش هایش است و قصد دارد ویژگی‌هایی مانند حفاظت از سرقت هویت و اتصالات امن را معرفی کند.

البته این لزوما جایگزین تمام سپر‌های دفاعی شما نمی‌شود. باید مراقب بود به ویژه در مورد کلاهبرداری و سایر جرایم دیجیتالی که ابزار مایکروسافت آن‌ها را پوشش نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید

اپلیکیشن‌های مالی اندروید هدف محبوب تروجان‌ها

 

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امنیت سایبری شرکت مایکروسافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه ساخت یک ابزار ساده و کارآمد برای تیز کردن چاقو در خانه (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تیز کردن چاقو در خانه: ترفند‌هایی برای داشتن چاقو‌های همیشه تیز (فیلم) ۵ راهکار آسان و تازه برای تیز کردن چاقو‌های کُند خانگی (فیلم) ۳ روش جدید و خلاقانه برای تیز کردن چاقو (فیلم)

دیگر خبرها

  • حمایت از طراحی و ساخت ابزار‌های شناختی توسط ستاد علوم شناختی
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟
  • تشخیص سه سرطان خطرناک فقط با یک نمونه خون + فیلم
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • نحوه ساخت یک ابزار ساده و کارآمد برای تیز کردن چاقو در خانه (فیلم)
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد