Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@14:12:42 GMT

آخرین تصاویر از استادیوم شهید وطنی قائمشهر

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۵۰۲۷

آخرین تصاویر از استادیوم شهید وطنی قائمشهر

به گزارش "ورزش سه"، بذر کاشته شده در استادیوم شهید وطنی یکی از بهترین های بذرهای چمن موجود در کشور است اما این استادیوم زمانی برای میزبانی از بازی های نساجی آماده می شود که چمن رویش شده از سطح مقاومتی خوبی برای برگزاری بازی ها برخوردار شود. البته چون عملیات کاشت چمن در استادیوم شهید وطنی کمی دیر صورت گرفت شاید در چند هفته ابتدایی بار دیگر نساجی مجبور به برگزاری باز ی های خانگی در خارج از استان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نساجی در فصلی که گذشت بازی های خانگی خود را در 6 استان برگزار کرد و در هفته پایانی چون نتوانست به جز استادیوم پاس استادیوم دیگری برای میزبانی از بازی با تراکتور به سازمان لیگ معرفی کند این دیدار برگزار نشد و نتیجه آن 3-0 به سود تیم تراکتور اعلام شد.

با تاکیدات صورت گرفته از سوی رییس جمهور و هم چنین پیگیری وزیر ورزش و هم چنین حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران عملیات بازسازی استادیوم شهید وطنی اینروزها در سه شیفت دنبال می شود و به نظر می رسد پیش از شروع بازی های لیگ برتر این عملیات به پایان برسد. زیر سازی در زمین و کاشت چمن و هم چنین بالا بردن ظرفیت استادیوم شهید وطنی از جمله اقداماتی بوده که در این استادیوم انجام شده است. همان طور که اشاره شد شاید نساجی در هفته های ابتدایی به دلیل پایین بودن سطح مقاومت چمن در برابر استوک های بازیکنان مجبور به انجام بازی های خانگی خود در خارج از استان شود اما با توجه به اقدامات صورت گرفته در استادیوم شهید وطنی در فصل جدید مشکلی برای میزبانی از بازی های لیگ برتر نخواهد داشت.  

استادیوم شهید وطنی همزمان با استادیوم اختصاصی تیم مس رفسنجان در دست بازسازی قرار گرفت اما استادیوم تیم مس در هفته های پایانی لیگ برتر میزبان بازی ها مس بود اما استادیوم شهید وطنی هنوز به بهره برداری نرسیده است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ورزشگاه شهید وطنی استادیوم شهید وطنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان انزلی در حالی مقابل استقلال خوزستان به نتیجه تساوی رسید که شاگردان مهدی تارتار نمایش خوبی را در این بازی ارائه کردند و تا آخرین دقایق هم پیروز بودند اما در نهایت به نتیجه تساوی بسنده کردند.

با وجود فرصت خوب ملوان برای رسیدن به تراکتور با پیروزی در این بازی، این نتیجه تساوی هم باعث شد تا اختلاف آنها در بالای جدول 2 امتیاز باقی بماند. ملوان هفته آینده بازی خانگی خواهد داشت و سپس به مصاف شمس آذر و مس رفسنجان می‌رود تا با قرعه نسبتا مناسب آماده دیدار با تراکتور شود.

از آن سو تراکتور باید رودرروی فولاد، پیکان و گل گهر قرار بگیرد که بازی‌های نسبتا دشواری محسوب می‌شوند تا به نوعی هر دو تیم با شرایط نسبتا برابر پای به بازی حساس در استادیوم یادگارامام بگذارند. تراکتور و ملوان در حالی برای رتبه چهارم جدول رقابت می‌کنند که باتوجه به احتمال قهرمانی سپاهان در جام حذفی، احتمالا این جایگاه نیز سهمیه آسیایی خواهد داشت.

ملوان که این فصل رکورددار پیشرفت امتیازی در لیگ برتر ایران محسوب می‌شود، با 4 امتیاز فاصله نسبت به گل گهر سیرجان حاشیه امنیت خوبی را در رتبه پنجم به وجود آورده و حالا برای حفظ این فاصله باید در استادیوم خانگی خود پیروز شود.

پیش از این بهترین رتبه تاریخ ملوان جایگاه هفتمی با دراگان اسکوچیچ در لیگ سیزدهم بود و حالا آنها در موقعیت شکستن رکورد این سرمربی قرار دارند.

دیگر خبرها

  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • عکس| دشمن فردوسی‌پور تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران!
  • رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران
  • قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد