Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری ظهر جمعه در حاشیه رزمایش الی بیت المقدس بیان داشت: در این رزمایش که درنواحی‌تابعه‌سپاه‌هرمزگان‌برگزار شد، آخرین تاکتیک های دفاعی، امنیتی و امدادی مورد تمرین قرار گرفت.

سرتیپ دوم‌پاسدار سالاری‌در این رزمایش جهاد تبیین را از وظایف بزرگ بسیجیان دانست و افزود: بسیجیان باید در خانواده و جامعه با بصیرت افزایی و روشنگری برای بیان حقایق نظام تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام‌سجاد«ع» هرمزگان با اشاره به اینکه دشمن با شائبه افکنی به دنبال تغییر فکر مردم است گفت: حضور بسیجیان در عرصه های مختلف می تواند نقشه شوم دشمنان را خنثی کند.

سردار سالاری‌ گفت: رزمایش بیت المقدس به مدت ۲ روز درروز های‌چهارشنبه‌۲۵ خردادوپنجشنبه‌ ۲۶ خرداد ماه و با شعار "بسیج پاره تن مردم" با حضور اقشار مختلف بسیج و در قالب گردان های بیت المقدس و کوثر برگزار شد.

فرمانده سپاه امام‌سجادعلیه‌السلام‌اهداف این رزمایش را بالابردن توان و آمادگی رزمی یگان های بسیج و آماده سازی یگان ها برای انجام عملیات های واقعی امداد و نجات، هم افزایی، وحدت و انسجام بین اقشار بسیج و آحاد جامعه برشمرد.

گفتنی است در این رزمایش فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولین ادارات و نهادها در شهرستان‌های‌هرمزگان حضور داشتند.

کد خبر 5516534

منبع: مهر

کلیدواژه: اباذر سالاری سپاه امام سجاد ع استان هرمزگان رزمایش الی بیت المقدس بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی آمار کرونا اردبیل کشاورزی بیرجند اصفهان مشهد ویروس کرونا ایلام گرد و غبار شیراز بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) استان در نشست خبری گفت: از 8 اردیبهشت  که  بنام هفته عقیدتی _ سیاسی نامگذاری شده  و همزمان با ایام شهادت استاد مرتضی مطهری است برنامه های مختلفی در سراسر استان تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه بیش از 120 برنامه مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در قالب 13 محور دراین هفته اجرا خواهد شد، افزود: برگزاری همایش سراسری حکمت مطهر در تمام شهرستانهای استان و تجلیل از مربیان ، اساتید و بسیجیان فعال در عرصه تعلیم و تربیت، حضور در مراسم نماز جمعه و ایراد سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، برپایی کارگاههای تبیینی اندیشه مطهر ویژه اساتید و مربیان ، اعضای هیاتهای علمی دانشگاهها و حوزه های علمیه در استان ، دیدار با خانواده های شهید  ، اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس مختلف ، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان در سراسر استان ، برگزاری مجمع استادان و استاد یاران و مربیان طرح صالحین و مبلغین ، برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری ، مسابقات ورزشی ، فرهنیگ کتابخوانی از کتابهای استاد مطهری از جمله قرنامههایی است که در پایگاههای مقاومت بسیح و نواحی بسیج و سپاه برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس