Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@23:46:05 GMT

برگزاری مسابقه دو همگانی در اسلامشهر

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۵۱۰۰

برگزاری مسابقه دو همگانی در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، مسابقه بزرگ دو همگانی با شعار ورزش برای همه با حضور ورزشکاران از سنین مختلف، جمعی از مسئولین شهرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران صبح امروز در اسلامشهر برگزار شد.

در این همایش و رقابت فرهنگی ورزشی که به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر با همکاری و مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، سپاه، دانشگاه آزاد، هیات دو و میدانی و کانون خدمت رضوی اسلامشهر برگزارشد شرکت کنندگان از مقابل سپاه ناحیه سیدالشهدا تا بوستان الغدیر را طی کرده وبا یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این مسابقه که قریب به ۵۰۰ نفر از ورزشکاران اسلامشهری در سنین مختلف ثبت نام و به رقابت پرداختند، پس از انتخاب و معرفی ۱۰ نفر برتر به قید قرعه به بیش از ۱۲۰ نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در آیین اختتامیه مسابقه دو همگانی اسلامشهر، طی سخنانی اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های ما در سطح شهرستان‌های تابعه استان تهران، توسعه و گسترش ورزش‌های همگانی و اجتماعی و توجه ویژه به ورزش قهرمانی است.

جوادی افزود: در شهرستان اسلامشهر که از آن به عنوان ایران کوچک یاد می شود، مهد قهرمانان و مدال اوران واستعدادها و پتانسیل‌های ورزشی در رشته های مختلفی است و ورزشکاران  اسلامشهری در میادین مختلف رقابتهای ورزشی جهانی و آسیایی حضور داشته و می درخشند.

مدبرکل ورزش و جوانان استان با قدردانی از مشارکت و همراهی همه مسیولین و اقشار مختلف مردم برای گسترش ورزش همگانی و ایجاد شادابی و نشاط در جامعه،خاطر نشان کرد:اسلامشهر مهد استعدادهای مختلف در رشته مختلف ورزشی از جمله والیبال،کشتی، شنا، فوتبال و ...است و جوانان این شهرستان در عرصه های مختلف حضور داشته و نقش آفرینی می کند،که برای رشد و توسعه ورزش این شهرستان برنامه های ویژه ای در نظر داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس در آیین پایانی مسابقه دوهمگانی، پس از اجرای حرکتهای نمایشی از سوی ورزشکاران باستانی کار و ورزشهای رزمی، کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر با حمل پرچم مطهر بارگاه منور رضوی و قرائت زیارت خاصه امام رضا(ع) و توزیع تبرکات رضوی، فضای معنوی خاصی برای حاضرین بوجود آورده و دلهای عاشقان را روانه صحن و سرای امام رئوف کردند.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران دو همگانی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۵۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها، به دنبال نامه مهم وزیر ورزش و جوانان خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برای اعمال رویه‌های قانونی متقن، به‌زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین‌نامه‌های مصرح در فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند