Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@15:19:23 GMT

برگزاری جشنواره ها موجب افزایش نشاط اجتماعی می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۵۱۰۲

برگزاری جشنواره ها موجب افزایش نشاط اجتماعی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار پیش از ظهر جمعه در جشنواره گل محمدی لاله زار بردسیر با اشاره به اینکه ظرفیت‌های معادن و کشاورزی در استان فعال شده اما حوزه گردشگری مغفول مانده است، افزود: این ظرفیت نیز باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد و فعال شود.

وی اظهار داشت: ویروس کرونا با همراهی مردم و واکسیناسیون عمومی در جامعه کم رنگ شده است لذا اینگونه مراسم‌ها می‌تواند با شرایط بهتری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فداکار عنوان کرد: استان کرمان دارای ظرفیت‌های مختلف گردشگری است که باید آنها را به بهترین فعال کرد.

استاندار کرمان تصریح کرد: اینگونه جشنواره‌ها موجب رونق اقتصادی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی می‌شود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بردسیر و سیرجان تبدیل به بهشت کارآفرینان شده است و الان در بلورد تابلو زده به شهر بدون بیکار خوش آمدید.

شهباز حسن پور با اشاره به اینکه مسئولین به دنبال شادابی و نشاط مردم هستند، افزود: بیش از ۱۰۰ نفر از مسئولین استان و شهرستان بردسیر یک ماه زحمت کشیدند تا این فضا آماده شود.

وی با بیان این مطلب که استان کرمان اکواریومی از کل کشور است، اظهار داشت: باتوجه به ظرفیت منطقه درخواست داریم دومین جشنواره در بیدخون برگزار شود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امروز بردسیر و سیرجان تبدیل به بهشت کارآفرینان تبدیل شده است و الان در بلورد تابلو زده به شهر بدون بیکار خوش آمدید.

کد خبر 5516529

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کرمان محمد مهدی فداکار گل محمدی بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی آمار کرونا اردبیل کشاورزی بیرجند اصفهان مشهد ویروس کرونا ایلام آلودگی هوا گرد و غبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه توانایی خوبی میان دانش آموزان و دانشجویان نخبه وجود دارد، گفت: تفکر، استعداد و خلاقیت جوانان و نوجوانان می‌تواند موجب تحول مثبت در جامعه شود که به همین دلیل باید از این توانایی‌ها در امر توسعه شهری و روستایی بهره گرفت.

محمد کرمی امروز، دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در نشست بزرگداشت روز ملی شوراها اظهار کرد: خوشبختانه سیستان و بلوچستان به سرعت در حال توسعه و پیشرفت است اما لازمه توسعه؛ مشارکت همه مردم است.

وی افزود: با توجه به اهمیت اقتصاد دیجیتال و استفاده از علم و فناوری در حوزه اقتصادی، تاکنون پنج هزار نفر در این زمینه آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: خوشبختانه توانایی خوبی در بین دانش آموزان و دانشجویان وجود دارد که می‌توان از این توانایی‌ها در امر توسعه شهری بهره گرفت.

وی تصریح کرد: کارها باید با نیت کسب رضایت الهی انجام شود چرا که این رضایت الهی، رضایت مردم را نیز به دنبال دارد و در نهایت اوست که شاهد و ناظر بر همه اعمال ماست.

کرمی اذعان کرد: امروز برای رسیدن استان به شاخص های توسعه کشوری، بیش از هر زمانی نیازمند وحدت و همبستگی هستیم چرا که اختلاف و دودستگی، برکت را از کارها می‌گیرد و موجب می‌شود ظرفیت‌های ما صرف رفع اختلافات شود.

وی خاطرنشان کرد: نواقص و مشکلاتی در همه شهرهای استان وجود دارد که ضرورت دارد به کیفیت انجام امور محوله در شهرها توجه ویژه شود و همواره استفاده از ایده‌ها و روش‌های نوین برای بهبود وضعیت شهرها در دستور کار شهرداری‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرانه درآمد مردم اردبیل افزایش یافته است
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است
  • تخریب آثار تاریخی در باران شدید کرمان؛ قسمت اسلامی قلعه نرماشیر ریخت
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است