Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قرچک که در مصلای نماز جمعه این شهرستان اقامه شد اظهار داشت: ملت ایران در انقلاب اسلامی و دوران استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی فقط با خدا معامله کرده و محکم و استوار وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب و امام راحل ثابت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: مردم ایران در طول سال‌های گذشته با وجود تحریم‌ها و فشارهای سنگین اقتصادی، نظام و دولت را تنها نگذاشته و همواره مطیع فرمان رهبر معظم انقلاب بوده‌اند از این رو، تحریم به  عنوان تنها سلاح ظلم در مقابله با حق و حقیقت، محکوم به شکست است.

وی افزود: تحریم علیه حق و حقیقت و اسلام، فقط به دوران استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی محدود نمی‌شود بلکه در دوران صدر اسلام نیز دشمنان، تحریم‌های سنگینی را به اطرافیان پیغمبر(ص) تحمیل کردند تا آنان نبی مکرم اسلام را ترک کرده و ایشان را تنها بگذارند.

اسماعیلی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی با آگاهی کامل از ترفند دشمنان اسلامی که حتی از فشار اقتصادی علیه پیامبر اسلام و ائمه اطهار سلام الله علیه کوتاهی نکردند، با بصیرت و علم به توطئه دشمن ایستادگی و مقاومت کردند و قطعا این توطئه نیز محکوم به شکست است.

وی تأکید کرد: مردم ایران اسلامی به خوبی می‌دانند برای چه هدفی مقاومت میکنند، آنان به درستی درک کرده‌اند که برای ساختن کشوری اسلامی و دستیابی به تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای حکومت مهدی آل محمد (عج) باید در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کرده و خود را برای ظهور یگانه منجی عالم بشریت آماده کنند.

امام جمعه قرچک تأکید کرد: برای پیروزی در این مقابله نابرابر ، باید در راه خدا ثابت قدم باشیم، استوار بمانیم و از این مقاومت و ایستادگی خستگی به خود راه ندهیم.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران تحریم قرچک شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران تحریم قرچک انقلاب اسلامی ایران تحریم قرچک شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مردم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود، گفت: رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق دچار شکست بازدارندگی شد.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر «حسین سلامی» روز چهارشنبه در همایش گرامی‌داشت مقام استاد و مربی که در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، گفت: وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود که اراده ملت ایران در اراده رهبر ملت ایران متجلی و متراکم است. رهبری تجلی گاه اراده خداوند و اراده مردم است که در طول اراده خدا است، قدر نظام ولایی دانستن همین است.

وی با بیان اینکه با عملیات وعده صادق همه یک شکوه و اقتدار جدید را تجربه کردند، افزود: رژیم صهیونیستی با طوفان الاقصی دچار شکست اطلاعاتی شده بود و با عملیات وعده صادق دچار شکست بازدارندگی شد.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • عملیات وعده صادق موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • عملیات «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود