Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز (جمعه) در اجتماع مردمی هسته‌های جهاد و پیشرفت که در محل حسینیه جماران برگزار شد، اظهار داشت: بسیار جلسه مبارکی است؛ عزیزان جهادگر، روز جمعه متبرک به نام حضرت ولیعصر (عج) و مناسبت روز صدور فرمان امام عظیم الشأن در تشکیل جهاد کشاورزی است. زمان، مکان و شرکت کنندگان این جلسه را ممتاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور اضافه کرد: با گروه‌های جهادی و صاحبنظران نشست‌های بسیاری تشکیل شد و عزیزان در اینکه مجموعه‌ای مثل گذشته مانند جهاد سازندگی داشته باشیم به نتیجه نرسیدند و اینکه دولت سه نقش مهم هدایت، حمایت و نظارت را بر عهده داشته باشد اما کار به دست نیروهای جهادی باشد.

رئیسی اضافه کرد: بنیاد شورای جهاد سازندگی پایه گذاری شد و به نماینده مقام معظم رهبری در جهاد کشاورزی اعلام کردیم که کار با توجه به محتویات بیانات مقام معظم رهبری ادامه پیدا کند.

رئیسی با اشاره به سفر خود به تاتارستان، تصریح کرد: از یک مجموعه هلی کوپتر سازی بازدید کردم اما آنچه دیروز در اصفهان دیدم حتماً کارش گسترده‌تر، دقیق‌تر و علمی تر از آنچه بود که در تاتارستان دیدم. تمامی پرندگان را در این شرکت می‌ساختند. ده‌ها گواهی نامه داشتند و کار بسیار ارزشمند بود. به آنها گفتم از شما می‌خواهم زودتر دست به کار شوید و هواپیمای دارای ۷۲ سرنشین را در کشور تولید کنید.

بیشتر بخوانید:

کنایه ابطحی به فرمان رئیسی برای «ساختن هشت هواپیما به نیت امام هشتم» رئیسی : اگر مدیری نگاه تحولی ندارد ، حتماً او را کنار بگذارید / دولت مردمی با احدی تعارف ندارد

وی افزود: طبق گفته آنها قبل از فرمایش آقا خط تولید ناقصی داشتند اما بعد از فرمایش آقا، چند خط تولید احداث کرده بودند. من یقین دارم در جای جای کشور کارهای ارزشمندی وجود دارد.

وقتی اعلام می‌کنیم به آمریکا اعتماد نداریم دنیا به ما حق بدهد

رییسی تاکید کرد: معنای شکست مفتضحانه آمریکا این است که انقلاب اسلامی دارد راه پیشرفت و آمریکا دارد راه ضعف را طی می‌کند. آنچه باعث برون رفت ما از این شرایط بوده بحث تحمل تحریم‌ها است. وقتی اعلام می‌کنیم به آمریکا اعتماد نداریم دنیا به ما حق بدهد. آمریکایی‌ها میثاق شکن هستند.

گروه‌های جهادی باید با انگیزه به حرکت خود شتاب دهند

رئیس جمهور با بیان اینکه حرکت جهادی برای جامعه ضروری است، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین ترجمان جهاد با لسان است و عزیزان ما در کسوت روحانی بدانند همواره باید جهاد تبیین را در برنامه کاری خود داشته باشند. به حرکت جهادی که موجب ناامیدی دشمن شود نیازمند هستیم. گروه‌های جهادی باید با انگیزه به حرکت خود شتاب دهند و به صورت انقلابی پیش روند و ما خود را موظف به حمایت از گروه‌های جهادی می‌دانیم.

ترغیب دانشجویان به ترک کشور خیانت است

رئیسی با تاکید بر اینکه باید جریان دانشجوی درس خوانده دارای مدارک عالی در کشور و مهاجرت آن را جدی بگیریم، گفت: اینکه دانشجویان ترغیب به ترک کشور شوند خیانت است. باید در حوزه علم و فناوری به قدری جذابیت ایجاد کنیم که جریان علم و فناوری معکوس شود و آنهایی که رفتند پشیمان شوند و برگردند.

وی اضافه کرد: در حوزه کشاورزی نیازمند کار بیشتری هستیم. بسیاری از محصولات غذایی را به کشور وارد می‌کنیم اما نباید اینچنین باشد. این از نمونه کارهای جهادی است که تولید را به سمت تامین کالاهای اساسی در کشور برود و به استقلال در مواد غذایی و کشاورزی برسیم.

رئیس جمهور تاکید کرد: ما نیازمند ایجاد اشتغال با حرکت جهادی هستیم. اگر یک میلیون در سال اشتغال آفرینی نکنیم مانند مسکن دچار عقب ماندگی می‌شویم. تامین اشتغال و مسکن هم نیاز کشور، هم الزام دولت و هم مصوبه مجلس است. این اقدامات نیازمند حرکت جهادی است. اینکه عزیزان ما در زمان محدود کار بسیار با کیفیت انجام دهند را حمایت خواهیم کرد.

رئیسی اضافه کرد: در حوزه مسکن و ایجاد اشتغال با ایجاد اشتغال خانگی نیازمند حرکت جهادی هستیم. در حوزه سلامت، آب و هوای سالم در کشور نیازمند حرکت جهادی هستیم و بخشنامه کار را پیش نمی‌برد.

وی با اشاره به موفقیت‌های حاصل شده پیرامون مدیریت کرونا در کشور گفت: علت موفقیت ما در کرونا به دلیل لطف خدا، کمک پزشکان و پای کار بودن نیروهای جهادی بود. ما می‌توانیم در تمام عرصه‌هایی که دیگران با تردید با آن برخورد می‌کنند موفق شویم زیرا ما طرفدار ما می‌توانیم مکتب شهید سلیمانی هستیم. زن و مرد و جوانان ما آمادگی دارند.

21217

کد خبر 1642218

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم گروه های جهادی رئیس جمهور حرکت جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۵۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس این دانشگاه، معاونین، مدیران و کارمندان و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در ادامه تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • استادان، دانشجویان را برای تبدیل دانایی به توانایی ترغیب کنند
  • حرکت‌های جهادی کارخانه انسان‌سازی است
  • رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره | ویدئو
  • فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان